به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک

فضاهای تبلیغاتی شمال تهران مزین به آیه های مهر قرآنی شد

تاریخ انتشار: 09 دسامبر 2018 - اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

آیه های قرآنی با مضامین رحمانیت، مهربانی و امید به خداوند متعال، با هدف آگاه سازی بیشتر شهروندان با معارف الهی در فضاهای تبلیغاتی شهر جانمایی شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجید صالحی فیروزآبادی مدیر روابط عمومی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: بر اساس تدابیر اسماعیل بدریان سرپرست شهرداری منطقه یک مبنی بر انتشار آیات شریف قرآن مجید با موضوع رحمانیت و بخشندگی خداوند متعال ، با همکاری اداره زیباسازی این منطقه بیش از ۵۰ بنر در ابعاد بزرگ بر روی سازه های پرتابل و در ابعاد کوچکتر در سطح معابر شمال تهران جانمایی شد.
وی گفت: آیات انتخاب شده با معانی چون رحمت خدا به نکوکاران نزدیک است، از رحمت خدا مایوس نمی شوند مگر گمراهان، خداوند شما بخشنده و دارای رحمت است، سفارش به صبر و رحمت به یکدیگر ، خداوند رحمت خود را بر همه واجب کرده است و… تهیه و با هشتک #خدای_رحمان_و_رحیم به چاپ رسیده است.
صالحی افزود: استفاده از ظرفیت فضاهای تبلیغاتی شهر برای حفظ ارزش های دین اسلام و فرهنگ سازی مفاهیم قرآنی یکی از راهکارهای موثر برای آشنایی شهروندان با مضامین اجتماعی، تربیتی ، اخلاقی است که از دل آیات استخراج و به نمایش گذاشته می شود.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تصریح کرد: وقتی افراد با مشغله های روزمره کار و زندگی وارد فضاهای شهری می شوند با دیدن آیات الهی و توکل به خداوند و اعتقاد و امید به رحمت و رحمانیت پروردگار با آرامش بیشتری روز خود را سپری می کنند

چاپ چاپ