- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

نخستین تقاطع غیر همسطح شهر گرگان (پل روگذر میدان شهید قندهاری) در موعد مقرر به بهره برداری می رسد.

اولین وعده شهردار گرگان محقق می شود

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاعات روابط عمومی شهرداری گرگان، معاون فنی و عمران این شهرداری از مراحل پایانی و اتمام پل رو گذر میدان شهید قندهاری و افتتاح پروژه طبق زمانبندی اعلام شده در شامگاه ۱۲ مرداد خبر داد.
محسن احمدی گفت: با تکیه بر اقدامهای زیربنایی بعمل آمده و پیگیریها و تدابیر اتخاذ شده سرعت روند اجرایی پروژه طی ماههای اخیر شتاب بیشتری یافته و تلاشهای شبانه روزی کلیه عوامل دست اندرکاراجرای پروژه و فعالیت کارگاه در سه شیفت کاری نوید بخش روزهای پایانی اجرا و آغاز بهره برداری نخستین تقاطع غیر همسطح شهر گرگان می باشد.
وی در خصوص مشخصات فنی این پروژه گفت:این پل دارای ۸ دهانه متنوع با عرض ۴۵ متر بوده و ۳۰۰ متر طول عرشه می باشد که در هر طرف دو رمپ با جداره بتنی خاک مسلح ، امکان صعود و فرود به پل را فراهم می سازد.
به گفته معاون فنی و عمران شهرداری گرگان ،این پل به روش تولید و نصب قطعات بتنی و پیش ساخته عرشه اجرا گردیده ، ضمنا کارخانه تولید این قطعات متعلق به شهرداری می باشد که ظرفیت تولید پلهای بعدی را نیز داراست.
وی تاکید کرد:در حال حاضر مراحل نصب آخرین قطعات عرشه و نصب قطعات قرنیز، گاردها و پایه های روشنایی و نورپردازی و محوطه سازی محدوده میدان در حال انجام می باشد ضمن اینکه آسفالت رمپ شرقی انجام شده و رمپ غربی نیز در مرحله رو سازی و متعاقب آن آسفالت می باشد.

روابط عمومی شهرداری گرگان