تاریخ انتشار: 11 دسامبر 2018 - اخبار شهرداری ها

دانشجویان ، آینده سازان واقعی کشور هستند

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

دهداری پور در جمع دانشجویان مرکز شهید شرافت دانشگاه فرهنگیان:
دانشجویان ، آینده سازان واقعی کشور هستند
محمدرضا دهداری پور در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز تاریخ ساز دانشجو برگزار شد، افراد در حال تحصیل در مراکز آموزش عالی را تاثیرگذارترین قشر جامعه در پیشرفت کشور و آینده سازان واقعی وطن خواند..
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۶، در این مراسم که با حضور فاطمه راکعی مشاور شهردار و مدیرکل بانوان شهرداری تهران و جمعی دیگر از مسئولان دست اندرکار، با مشارکت مرکز شهید شرافت دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، شهردار این بخش از پایتخت جمع جوان حاضر را به مسلح کردن خود به سلاح علم و دانش، مصروف داشتن تلاش و کوشش، برنامه ریزی و میهن دوستی، فراخواند.
وی در ادامه گفت: امید همه ی ما به دانشجویان است و از همین روست که من و تمامی همکارانم در منطقه ۶ ، که با توجه به قرار داشتن مهمترین مراکز علمی، سیاسی و میزبانی اقلیت های دینی به عنوان قلبِ قلب ایران، است، آماده ی خدمت رسانی بهینه به شهروندان و بویژه دانشجویان با هدف از میان برداشتن موانع رشد و توسعه و تسهیل شرایط علم اندوزی و پرورش نخبگان به منظور پیشرفت کشور هستیم.
براساس این گزارش سخنان فاطمه راکعی در خصوص تلاش های صورت پذیرفته به منظور بهره گیری از پتانسیل بانوان،از دیگر بخش های این مراسم به شمار می رفت.
مشاور شهردار و مدیرکل بانوان شهرداری تهران، با اشاره به آموزه های دین مبین اسلام، تاکید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص رساندن زنان به منزلتی که در خور جایگاه آن هاست، از تلاش تمامی مسئولان نظام در خصوص تحقق هدف واگذاری ۳۰ درصد سمت ها در احزاب سیاسی، نهادهای اجرایی و بویژه شهرداری تهران به نسوان سخن به میان آورد.
وی در ادامه به نقش چشمگیر زنان در تلطیف ناملایمات و معضلات سیاسی، اجتماعی ، اقتصادی و… کشور اشاره کرد و حاضران را به تسری روحیه ی شادابی و امید به جای اشاعه ی فضای یاس و نا امیدی، توجه به نقش سیاسی که می تواند به عهده ی دانشجویان قرار گیرد و بهره گیری از تعامل و گفتگوی سالم و شنیدن تمامی نظرها و آرا و در واقع متخلق شدن به خلق صحیح سیاسی، با هدف مبارزه با افراطی گری ، فساد و… رهنمون شد.

چاپ چاپ