تاریخ انتشار: 12 دسامبر 2018 - اخبار

عیادت و قدردانی شهردار منطقه ۱۵ از بانوی خیر و بانی مجتمع درمانی خیریه نور...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

محمدی شهردار منطقه ۱۵ با حضور در منزل خانم رضوان مهرآئین بانوی خیری که مجتمع درمانی خیریه نور به همت ایشان در خیابان خاوران احداث می شود، عیادت و از وی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدی در این دیدار با اهدای لوحی از احسان و نیکوکاری بانوی خیر و معلم بازنشسته تقدیر و برای وی آرزوی سلامتی و بهبودی کامل کرد.

این گزارش حاکیست، بانوی نیکوکار مهرآئین با توجه به وصیت همسر مرحوم خود مبنی بر صرف اموالش در امور درمانی، با فروش خانه خود در شمال تهران و اختصاص ۱۲ میلیارد تومان؛ هزینه های خرید زمین، ساخت و تجهیز درمانگاه تخصصی و نیز هزینه های درمانی نیازمندان مراجعه کننده به درمانگاه را تقبل کرده است.

براساس این گزارش، در این راستا اردیبهشت سالجاری مصادف با نیمه شعبان عملیات ساخت مجتمع درمانی خیریه نور در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع در خیابان خاوران منطقه ۱۵ در ۶ طبقه و با امکاناتی نظیر پارکینگ، داروخانه، اورژانس و … آغاز شده است.

شایان ذکر است، با هدف به ثمر نشستن این اقدام خیر، شهرداری منطقه ۱۵ در ارتباط با صدور پروانه این مجتمع مساعدت لازم را داشته و نسبت به صدور آن در اسرع وقت اقدام کرد و مجتمع با سرعت خوبی در حال ساخت است تا فاز اول این درمانگاه تا نیمه شعبان سال ۹۸ تکمیل و به بهره برداری برسد.

در این دیدار علاوه بر شهردار، معاونین شهرسازی و معماری و نیز فرهنگی و اجتماعی حاضر بودند.

چاپ چاپ