تاریخ انتشار: 13 دسامبر 2018 - اخبار شهرداری ها

دیدار شهردار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان مرودشت

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت مهندس سید مهدی مکّی شهردار مرودشت به همراه معاونین با ریاست دادگستری و دادستان شهرستان دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات شهر به بحث و گفتگو پرداختند.
شهردار مرودشت با اشاره به لزوم تعامل مجموعه شهرداری در جهت رفع مشکلات شهروندان بر افزایش دو جانبه همکاری دادگستری و دادستانی با شهرداری تاکید نمود.
مهندس مکّی در ادامه بیان داشت : جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری‌های مختلف و تصرفات ، پیگیری مشکلات و مسایل حقوقی و شهرسازی و … از جمله مواردی است که مجوعه دادگستری شهرستان می تواند به شهرداری کمک بسزایی داشته باشند.
ریاست دادگستری شهرستان مرودشت در این جلسه بیان داشت: امیدواریم با رویکردی که شهرداری در خصوص رسیدگی به مناطق و محلات کم برخوردار است وبا تلاش دوچندان مجموعه شهرداری در آینده ای نه چندان دور شاهد بیشتر و بهتر شدن امکانات زیربنایی و رفاهی در این مناطق باشیم.
در ادامه مهندس برفی دخت معاونت برنامه ریزی و توسعه با اشاره به برخی اقدامات اخیر شهرداری در راستای حل مشکلات شهروندان در محلات هدف بازآفرینی از اختصاص ۴۰۰ تن قیر رایگان جهت آسفالت وبهسارزی معابر و برنامه ریزی جهت اخذ ۱۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی در همین راستا خبر داد.
دادستان شهرستان مرودشت نیز در سخنانی اعلام کرد: بیان داشت :نگاه به مرودشت از بیرون تا درون متفاوت است. شهرستانی که در تمای زمینه ها اقتصادی -جهانگردی-کشاورزی -ورزش و…. سرآمد دیگر شهرستان های استان است.برای آبادانی بیشتر نیاز به تلاش بیشتر و همکاری همه مسئولین اجرایی و شهروندان دارد و این شهر را کسی نمی سازد جز همکاری شهروندان با مجموعه شهرداری.

چاپ چاپ