مدیریت زمان، سرلوحه برنامه‌های عمرانی شهرداری تبریز است
شهردار تبریز:

مدیریت زمان، سرلوحه برنامه‌های عمرانی شهرداری تبریز است...

تاریخ انتشار: 29 ژوئن 2014 - اخبار شهرداری ها, اختصاصی
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

دکتر صادق نجفی با اشاره به شتاب اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز، گفت: مدیریت زمان در اجرای دقیق پروژه‌ها، سرلوحه برنامه‌های عمرانی شهرداری تبریز است.
به گزارش شهریار، شهردار تبریز در مراسم بهره‌برداری از سالن ورزشی شهروند، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: طبق زمان‌بندی معینی که به شورای اسلامی شهر و عموم شهروندان وعده داده‌ایم، سعی می کنیم پروژه‌ها را پیش ببریم و سر موعد، به مرحله بهره‌برداری برسانیم.
وی به اهم برنامه‌های شهرداری تبریز اشاره کرد و افزود: با توافقات صورت گرفته، تا پایان ماه مبارک رمضان، شاهد بهره‌برداری از طرح آبدار کردن مهرانه رود خواهیم بود؛ که البته این وعده، مربوط به فاز نخست طرح بوده و با اجرای آن، مهرانه‌رود به طور نسبی لبریز خواهد شد.
دکتر نجفی، ایجاد و توسعه فضای سبز را از دغدغه‌های مهم شهرداری تبریز خواند و افزود: به زودی، با تصویب جایگاه پارک بزرگ تبریز، به “سازمان پارک بزرگ تبریز” از سوی شورای اسلامی شهر تبریز و تخصیص بودجه مناسب، شتاب توسعه در این مجموعه، با جدیت بیشتری استمرار خواهد داشت.
شهردار تبریز اضافه کرد: با شروع احداث ۱۰۰ هکتار پارک جدید در محدوده پاسداران، تا چهار ماه آتی، حدود ۲۵ هکتار آن افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
وی با بیان این که نیاز به خدمات حوزه سلامت، در حوزه شهرداری منطقه چهار محسوس است، گفت: هرچند شهرداری، قانوناً مسئولیتی در موضوع درمان ندارد اما با این حال این کاستی را قبول داریم و سعی می‌کنیم در این منطقه، با ایجاد مرکز سلامت، خدمات اولیه حوزه پزشکی را به شهروندان ارایه دهیم.
دکتر نجفی خاطرنشان کرد: توجه به ورزش محلات و ورزش بانوان، از مهم‌ترین اولویت‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری تبریز است. این رویکرد را با ایجاد زیبا‌ترین و ایمن‌ترین زیرساخت‌های ورزشی برای جوانان مهیا می‌کنیم.
شهردار تبریز ادامه داد: حجم عملیات عمرانی در برخی مناطق شهر باعث ایجاد گره‌های ترافیکی در بعضی مناطق شده است. بی‌شک این مشکل مقطعی بوده و با پایان اجرای پروژه‌ها در ماه‌های آتی، این سختی‌، توسعه و زیبایی شهر تبریز در بخش‌های مختلف عمرانی و خدماتی، در بر خواهد داشت.
دکتر نجفی اظهار داشت: با همراهی شورای اسلامی شهر تبریز و تشویقات این شورا در مسیر تحقق فرصت‌های سرمایه‌گذاری، در سه سال آتی تبریزمان را به یکی از زیباترین شهرهای کشور تبدیل می کنیم.
پیش از سخنان شهردار تبریز، امامی، شهردار منطقه چهار با اشاره به اهم برنامه های این منطقه شهری گفت: پیاده رو سازی خیابان دکتر قریب، بلوار ۲۲ بهمن، بلوار ستارخان و قطران شمالی، آسفالت اساسی خیابان توکلی، پل سرداران، میدان ستارخان، احداث کانال هدایت آب های سطحی کوی دانش، اجرای خدمات محله ای، ساماندهی و زیباسازی بوستان ها و محل های بازی کودکان، از جمله برنامه های در دست اجرای شهرداری منطقه چهار تبریز است.
وی با بیان این که قول داده ایم که هر ماه حداقل یک پروژه تقدیم شهروندان تبریزی کنیم تاکید کرد: سعی می کنیم با الگوبرداری از سبک مدیریت جهادی، به وعده خود جامعه عمل بپوشانیم.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.