- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

منطقه شش تهران، منطقه ادیان الهی

محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران و محمدرضا دهداری پور شهردار منطقه شش به مناسبت سال نو میلادی و در آستانه میلاد حضرت عیسی (ع) با خانواده شهید مسیحی، انوشان عیوضیان دیدار و از نقش برجسته پیروان ادیان آسمانی در دفاع مقدس تجلیل کرده و شهدا را میراث جاودان کشور دانستند.

محمد جواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی(ع) و عید کریسمس به این خانواده شهید عنوان داشت: در دین اسلام از حضرت عیسی (ع) و حضرت مریم (س) با احترام یاد شده است.

حق شناس با بیان اینکه پیروان ادیان آسمانی در دفاع مقدس نقش پر رنگ و برجسته ای ایفا کردند افزود: بی شک امنیت و آرامش کشور به برکت خون پاک شهدای گرانقدر بوجود آمده و ما مدیون این عزیزان و خانواده های گرامی آنان هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به تجلیل از شهدا به عنوان وظیفه مسئولان فرهنگی کشور اشاره کرد و افزود:خانواده های شهدا باعث عزت و افتخار ما هستند و یکی از اولویت های اصلی و موضوعات مورد تاکید برای مسئولین و متولیان فرهنگی نیز رسیدگی مستمر و تداوم راه و هدف شهدااست.

محمد رضا دهداری پور، شهردار منطقه شش نیز در این دیدار با بیان اینکه توفیق بزرگی ست که خدمت رسانی به هموطنان مسیحی، کلیمی و زرتشتی در قلب پایتخت نثار حال ما شده است گفت: ما به عنوان خادم به تمام شهروندان اعم از مسیحی، کلیمی زرتشتی و مسلمان خدمات یکسان ارائه می کنیم .

به گفته شهردار منطقه شش این منطقه به عنوان منطقه ادیان شناخته می شود.

دهداری پور با بیان اینکه شهدا گنجینه کشور ما هستند و وظیفه ماست پاسدار خون شهدا باشیم ادامه داد: سال نو میلادی را به تک تک هموطنان مسیحی تبریک گفته و خواستار توفیقات روزافزون هستیم.

در این دیدار نادر نصیری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران در این دیدار با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره خواستار پاسداشت حرمت خانواده شهدا و گرامیداشت یاد شهدا هستند گفت: این گرامیداشت تلنگری به خود بوده و وظیفه امروز و فردای همه ماست.

سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا نیز در این دیدار با بیان اینکه ۳۰ هزار شهید در بهشت زهرا تدفین شده اند گفت: امنیت و سربلندی کشور را مدیون شهدا هستیم.

خال ادامه داد: شهدایی که فارغ از رنگ و نژاد و دین و آیین نام کشور را سربلند نگاه داشتند.

شهردار حرم مطهر حضر امام خمینی (ره) ادامه داد: برما لازم است التزام واقعی و عملی به شهدا داشته باشیم.

خانواده شهید عیوضیان نیز در این دیدار خاطراتی را از این شهید گرانقدر بازگو کردند.

همسر شهید “انوشان عیوضیان” گفت: من همسرم را برای محافظت از دستاوردهای انقلابی مردم کشورم در همان روزهای اول پیروزی انقلاب تقدیم انقلاب کردم و افتخار می کنم که او برای دفاع از آرمانهای آزادی خواهانه هموطنانم جانش را تقدیم کرده است.

? @ghalbpaytakht