حضور نخستین خبرگزاری شهری کشور، در نمایشگاه فن‌آوری‌های نوین در روابط‌عمومی

حضور نخستین خبرگزاری شهری کشور، در نمایشگاه فن‌آوری‌های نوین در روابط‌عمومی...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مدیر نمایشگاه فن‌آوری‌های نوین در روابط‌عمومی از حضور «ایمنا»، نخستین خبرگزاری تخصصی شهریِ کشور در نمایشگاه کرمان خبر داد.
سیدرضا میرحسینی در گفت‌وگو با کرمان‌آن‌لاین، با بیان این‌که خبرگزاری «ایمنا»، با همت مثال‌زدنی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان راه‌اندازی شده و در حال حاضر، تنها خبرگزاری رسمی و تخصصی حوزۀ مدیریت شهری است، گفت: ایجاد رسانه‌های مجازیِ تخصصی در حوزۀ مدیریت شهری، به‌منظور برقراری ارتباط دوسویه با شهروندان، اقدامی ارزشمند است که می‌تواند کیفیت ارتباط با مخاطبان را به میزان بسیار بیشتری نسبت به رسانه‌های مکتوب افزایش و ارتقا دهد.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان افزود: فرایند اطلاع‌رسانی بدون استفادۀ درست از ابزارهای نوین رسانه‌ای، کمترین تأثیرگذاری را خواهد داشت.
میرحسینی در همین راستا اقدام ارزشمند شهرداری اصفهان در راه‌اندازی یک رسانۀ رسمی و تخصصیِ مجازی در حوزۀ مدیریت شهری را الگوی بسیار مناسبی در این زمینه دانست و از برگزاری نشستی تحت عنوان بازخوانی تجربۀ شهرداری اصفهان در زمینۀ راه‌اندازی خبرگزاری شهری خبر داد.
وی افزود: در همین راستا، در نمایشگاه فن‌آوری‌های نوین در روابط عمومی، که از ۱۲ تا ۱۴ دی‌ماه در طبقۀ چهارم بازار موبایل ایران واقع در بولوار جمهوری‌اسلامی برگزار می‌شود، طی نشستی تجربۀ شهرداری اصفهان در زمینۀ راه‌اندازی خبرگزاری شهری ارایه خواهد شد.
مدیر نمایشگاه فن‌آوری‌های نوین در روابط‌عمومی هم‌چنین از حضور بنیاد ICDL ایران، به‌عنوان مرجع رسمی و بین‌المللی سنجش مهارت در حوزۀ IT، در این نمایشگاه خبر داد.
میرحسینی افزود: استانداری کرمان با سامانۀ ۱۱۱، دادگستری کرمان با سامانۀ ابلاغ الکترونیکی «ثنا» و دانشگاه علوم پزشکی کرمان به نیابت از وزارتبهداشت درمان و آموزش پزشکی با سامانۀ ۱۹۰، در نمایشگاه فن‌آوری‌های نوین در روابط‌عمومی حضور خواهند داشت.

چاپ چاپ