۷۷۰ مصوبه در ۱۶ ماه از عمر خدمت گذاری شورای دوره پنجم به تصویب رسید.
رئیس شورای اسلامی شهر سمنان بیان‌کرد؛

۷۷۰ مصوبه در ۱۶ ماه از عمر خدمت گذاری شورای دوره پنجم به تصویب رسید....

تاریخ انتشار: 31 دسامبر 2018 - اخبار شهرداری ها, اخبار شوراها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

?به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سمنان، رئیس شورای اسلامی شهر سمنان شوراها را یکی از ارکان نظام دانست و گفت: شورای شهر پس از انتخاب شهردار موظف به تصویب بودجه و نظارت بر عملکرد شهرداری و مدیریت شهری است .

?دکتر سید مسعود سیادتی دقت و تصمیم گیری دقیق را از موارد مهم و مورد توجه شورا عنوان کرد و گفت: در راستای اهداف مدیریت شهری، باید در تصمیمات و سیاست گذاری و تطبیق صورتجلسات دقت کافی داشت .

?وی در بخش دیگری از سخنان خود تعامل اعضای شورای شهر با سایر مسئولان و شهروندان را مهم تلقی کرد و اظهار داشت : شالوده و پایه یک شهر خلاق، شهروندان و مسئولینی مسئولیت پذیر و آگاه هستند که در یک شهر، همدلی و همزبانی و هماهنگی، از اصلی ترین مبانی پیشرفت و توسعه پایدار و تحقق اهداف به شمار می آید و این هم در سایه مشارکت شهروندان امکان پذیر هست.

?رئیس شورای شهر از تصویب ۷۷۰ مصوبه در ۱۶ ماه از دوره خدمت گذاری پنجمین دوره شورا خبر داد و گفت : از شهریور سال ۹۶ تا پایان آذر ۹۷ تعداد ۱۳۴ جلسه رسمی در صحن شورای شهر تشکیل و تعداد ۷۷۰ مصوبه پس از بررسی هیات تطبیق به مرحله اجرا گذاشته شد .

?سیادتی این همدلی را به واسطه مسئولیت پذیری و ارائه طرح ها و برنامه های تمامی اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سمنان دانست و افزود: مجوز تملک چندین ملک در راستای طرح تعریض، بررسی تعرفه و بودجه شهرداری و سازمانهای وابسته، مجوز آغاز بکار رسمی سازمان های آرامستان و فناوری اطلاعات شهرداری، تصویب تشکیل معاونت برنامه ریزی و هماهنگی، تقسیم سمنان به سه منطقه و نه ناحیه، پیگیری جابجایی زندان قدیمی، مشارکت در اتمام و افتتاح فرودگاه سمنان، حضور در جلسات متعدد دستگاهها و ارگان های مرتبط با موضوعات مدیریت و توسعه شهری و بسیاری از موارد دیگر از اهم تصمیمات و مصوبات ۱۶ ماه اخیر شورای شهر سمنان می باشد .

?سید مسعود سیادتی، عباس آل بویه، محمد همتی، محمد زحمتکش، عباسعلی طالب بیدختی، مهدی خراسانیان و مجید نظری ۷ عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سمنان می باشند .

چاپ چاپ