- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

ایستگاه نقاشی کودکان و نوجوانان در محله باغملک میناب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میناب:ایستگاه نقاشی کودکان و نوجوانان با هدف تقویت روحیه معنوی و مکارم دینی و اخلاقی و به جهت تشویق و ترغیب کودکان به پر کردن اوقات فراغت سالم و هوای پاک با حضور ۷۰ نفر از کودکان و نوجوانان در محله باغملک گردید و نقاشی های خود را با موضوعات هوای پاک، محیط سالم زندگی، دفع بهداشتی زباله ، گل و گیاه، آسمان آبی بر روی کاغذ ترسیم کردند.
مهندس حسین پور شهردار میناب ضمن بازدید از محل ایستگاه نقاشی و تشویق کودکان به اجرای برنامه های فرهنگی در سخنانی اظهار داشت، هوای پاک میتواند تصویر روشنی را از اهمیت حفظ منابع ملی و مصرف انرژی ترسیم نماید که این تصویر با فرهنگ سازی موثر ماندگاری است که هرگز پاک نخواهد شد.
مهندس حسین پور افزود : نقش والدین در برنامه های اوقات فراغت بسیار پر اهمیت دانست و هدف برنامه های اوقات فراغت انسان سازی است.
وی با بیان اینکه امروز کودکان و نوجوانان نقش موثری در بهداشت و سلامت و فرهنگ سازی محیط جامعه شهری دارند در مورد مهم بودن دفع بهداشتی زباله اشاراه کرد:انسان و بسیاری از موجودات به شیوه های مختلف زباله تولید می کنند که تولید زباله به طور چشمگیری رو به افزایش است. این افزایش و تولید موجب بحرانهایی در زمینه محیط زیست گردیده است که حیات موجودات کره زمین را با مشکلات جدی روبرو ساخته است.
در پایان به تعدای از کودکان نقاشی آنها برتر شناخته شده بودند جوایزی توسط شهرداری اهدا گردید. در این ایستگاه نقاشی هیات امنا مسجد ابوالفضل (ع) ، شورایار محله و هیات مذهبی ابالفضل العباس (ع) همکاری داشتند.