ورودی غربی پایتخت نیازمند نگاه ویژه در بحث تخصیص اعتبارات است
شهردار منطقه9 عنوان کرد:

ورودی غربی پایتخت نیازمند نگاه ویژه در بحث تخصیص اعتبارات است...

تاریخ انتشار: 09 ژانویه 2019 - اخبار شهرداری ها, اختصاصی
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

پس از ابلاغ دستورالعمل پیش بینی بودجه سال۹۸، منطقه۹ ضمن برگزاری جلسات کارشناسی اقدام به تهیه و تدوین بودجه پیشنهادی کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سید علی مفاخریان شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: برای توسعه و پیشرفت همه جانبه و پایدار در ورودی غربی پایتخت تلاش زیادی شده و ما شاهد اتفاقات خوبی در منطقه هستیم؛ اما همچنان در جهت ارتقای سرانه های خدماتی در محلات نیازمند اقدامات ویژه تری می باشیم.
وی با اشاره به برگزاری جلسات منظم در خصوص تدوین و بررسی بودجه پیشنهادی سال ۹۸ که با حضور مدیران شهری و کارگروه های تخصصی شورایاری در منطقه۹ برگزار می شود؛ افزود: اهمیت توسعه پایدار و همه جانبه در راستای تحقق شعار مدیریت ارشد شهری مبنی بر «تهران شهری برای همه» در جهت خدمت به شهروندان و افزایش رضایت مندی مورد تاکید مجموعه شهری در منطقه۹ می باشد.
مفاخریان همچنین با تاکید بر ضرورت پیگیری موضوعات مربوط به بودجه پیشنهادی سال۹۸ اذعان داشت: با توجه به عقب ماندگی تاریخی منطقه۹ در تخصیص اعتبارات در سنوات پیشین و کمبود منابع، سه مدل مختلف جهت اجرای طرح ها و برنامه های پیش رو پیش بینی شده که بسته به شرایط جهت اخذ بودجه مورد نظر از آن دفاع خواهد شد.
شهردار منطقه۹ بیان داشت: بودجه محلات بسته به تعریفی که از نحوه عملکرد محلات می شود،مشخص شده که با پیگیری دبیران شورایاری و کارگروه های تخصصی، می توان با دریافت اعتبارات امورات مرتبط با محلات را برطرف کرد.
وی با تاکید بر ضرورت استفاده از نقطه نظرات شورایاران به عنوان نمایندگان محلات در تدوین بودجه سال۹۸ تصریح کرد: با توجه به وضعیت خاص منطقه در مسائلی از جمله: پایه چراغ، رنگ آمیزی، دریچه ها ،آسفالت و پل عابر پیاده خواستار پیش بینی بودجه مکفی بر اساس دستورالعمل های ابلاغی می باشیم.

چاپ چاپ