انعقاد تفاهم نامه همکاری بین  شهرداری های کرمان و شیراز به جهت برگزاری نکوداشت خواجو
تاریخ انتشار: 09 ژانویه 2019 - اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری های کرمان و شیراز به جهت برگزاری نکوداشت خواجو...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در پی برگزاری مراسم بزرگداشت خواجوی کرمانی در شهر شیراز :

خواجوی کرمانی

خواجوی کرمانی


انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری های کرمان و شیراز به جهت برگزاری نکوداشت خواجو / رونمایی از تمبر یادبود خواجوی کرمانی

شهردار کرمان به همراه رییس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان در مراسم بزرگداشت خواجوی کرمانی که دقایقی پیش در شهر شیراز برگزار شد ،حضور یافتند.
به گزارش کرمان آن‌لاین ؛شهردار کرمان در این مراسم با بیان اینکه امروز هویت فرهنگی ما می تواند باعث رشد و توسعه معماری و ساخت و ساز شود ،اظهار کرد: علاوه بر آن همچنین معماری که نشات گرفته از هویت فرهنگی ما باشد، می تواند باعث رشد و توسعه حوزه فرهنگی و اجتماعی سرزمینمان شود.
سید مهران عالم زاده با تاکید بر اینکه ظرفیت های مشترکی بین شهرهای کرمان و شیراز وجود دارد که قطعا متخصصان امر به آن توجه دارند ،ادامه داد: برگزاری مراسم بزرگداشت خواجوی کرمانی ابتکار بسیار جالبی بود که به همت شهرداری شیراز در راستای انعقاد تفاهم نامه با شهرداری کرمان برگزار شد که از مهندس اسکندرپور شهردار شیراز به جهت برگزاری این اقدام با ارزش شهراری تشکر و قدردانی می کنم.
وی از اعلام آمادگی کامل شورای شهر و شهرداری کرمان به جهت استفاده از ظرفیت های مشترک کرمان و شیراز خبر دادو افزود :در خصوص چگونگی برگزاری آیین نکوداشت “خواجوی کرمانی” با شهرداری شیراز به تفاهم نامه مشترک خواهیم رسید تا بتوانیم بصورت سالانه و یا یک سال در میان این مراسم را در یکی از این دو شهر در قالب بزرگداشت برگزار کنیم.
شهردار کرمان ابراز امیدواری کرد: در راستای توسعه تعاملات فرهنگی ،یادمان ها والمان هایی از خواجوی کرمانی ، سعدی و حافظ نیز در کرمان داشته و نیز در سال های آتی همزمان با شیراز شاهد برگزاری اینگونه بزرگداشت ها در شهر کرمان باشیم.
وی تاکید کرد: توسعه فرهنگی مبنای هر توسعه ای است و اگر بخواهیم به مرحله توسعه یافتگی برسیم باید از توسعه فرهنگی و اجتماعی شروع کنیم.
گفتنی است این مراسم با رونمایی از تمبر یادبود خواجوی کرمانی همراه بود.

چاپ چاپ