با تدبیر شهردار تهران به زودی راهکار جدید در خصوص سد معبر اعلام خواهد شد
تاریخ انتشار: 09 ژانویه 2019 - اخبار اقتصادی, اخبار شهرداری ها

با تدبیر شهردار تهران به زودی راهکار جدید در خصوص سد معبر اعلام خواهد شد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -
با تدبیر شهردار تهران به زودی راهکار جدید در خصوص سد معبر اعلام خواهد شد
با تدبیر شهردار تهران به زودی راهکار جدید در خصوص سد معبر اعلام خواهد شد
معاون هماهنگی و امور مناطق در جلسه ۱۸۸۸ عنوان کرد:
تعداد مشاهده: ۳۹
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
print
با تدبیر شهردار تهران به زودی راهکار جدید در خصوص سد معبر اعلام خواهد شد
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، با اشاره به گلایه مندی شهروندان در خصوص دستفروشان از ارائه راهکارهای مناسب در این خصوص با تدبیر شهردار محترم تهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی ؛ در جلسه ارتباط مستقیم این هفته که روز سه شنبه ۱۸ دیماه با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق و جمعی از مدیران زیر مجموعه این حوزه برگزار شد، شاپور رستمی معاون امور مناطق طی سخنانی به بیان بخشی از مشکلات مطرح شده توسط شهروندان در جلسه ارتباط مستقیم جاری پرداخت و اظهار داشت: برای رفع گلایه مندی شهروندان باید هماهنگی بیشتری بین ستاد و شهرداران مناطق ایجاد شود  تا شهرداران بر این اساس پاسخگویی بهتری به مشکلات و معضلات مردم داشته باشند.
وی افزود: در همین راستا نیز طی دو هفته گذشته جلسه ای مبنی بر ایجاد هماهنگی اولیه در رسیدگی به موضوعات اساسی و اولویت دار برگزار و نقش سازمان های مربوطه از جمله شهرسازی، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، زیبا سازی و همچنین شهرداران مناطق در جهت کاهش گلایه مندی های شهروندان مشخص شد.
رستمی در خصوص سد معبر دستفروشان خاطر نشان کرد: برای این موضوع باید وقت بیشتری گذاشت به همین منظور در هفته های آتی جلسه ایی با حضور شهردار محترم تهران برگزار و راهکارهایی را به شهرداران مناطق اعلام خواهیم کرد تا با کمک تمامی دستگاه های ذیربط معضل سدمعبر دستفروشان مرتفع گردد.
وی با اشاره به افزایش گلایه مندی شهروندان در خصوص تعمیر و نگهداری پل های عابر پیاده ابراز داشت: بر اساس تصمیمات جدید مقرر شد سازمان زیبا سازی وظیفه حفظ و نگهداری پل های عابر پیاده را بر عهده داشته و شهرداران مناطق نیز در خصوص رنگ آمیزی، نظافت، نگهداری و نگهبانی این پل ها همکاری لازم را با سازمان زیبا سازی داشته باشند.
رستمی موضوع نارضایتی شهروندان از کاهش مخازن زباله را مورد بحث قرار داد و بیان کرد: طرح جمع آوری مخازن زباله تصمیمی است که قبلا بین عوامل ستاد و مناطق گرفته شد بود و این موضوع نیاز به کارشناسی های بیشتری دارد  که تا زمان جایگزینی روش مناسب تر، جمع آوری زباله طبق روال قبل انجام خواهد شد.
معاون هماهنگی و امور مناطق به تداوم جلسات ارتباط مستقیم سامانه ۱۸۸۸ اشاره کرد و گفت: این سامانه پل ارتباطی بسیار خوبی بین شهروندان و مدیران ارشد می باشد و دسترسی راحت و سهل به این مدیران از مزایای ایجاد سامانه ۱۸۸۸ است.

پاسخگویی به ۱۶۵ تماس در جلسه ارتباط مستقیم معاون هماهنگی و امور مناطق
بر اساس این گزارش در سی و دومین جلسه ارتباط مستقیم سامانه ۱۸۸۸ در مجموع به ۱۵۶ شهروند رسیدگی و پاسخگویی شد که موضوعات تغییر کاربری، سد معبر، مزاحمت صنایع و مشاغل و شهرسازی در صدر درخواست شهروندان قرار داشت.
بر اساس این گزارش، در پایان جلسه ارتباط مستقیم، معاون امور مناطق شهرداری تهران به همراه مدیران این حوزه از سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ بازدید کرد و در جریان نحوه دریافت و پاسخگویی به تماس ها قرار گرفت.

چاپ چاپ