حرکت به سوی تحقق ۱۴۰ پروژه بزرگ شهرداری در فرصت چهارساله
تاریخ انتشار: 12 ژانویه 2019 - اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران

حرکت به سوی تحقق ۱۴۰ پروژه بزرگ شهرداری در فرصت چهارساله...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

✅شهردار سمنان در سومین نشست فصلی مدیران شهرداری تاکید کرد؛

?حرکت به سوی تحقق ۱۴۰ پروژه بزرگ شهرداری در فرصت چهارساله

?شهردار سمنان در سومین نشست فصلی مدیران شهرداری سمنان، ضمن تاکید بر کار جهادی شهرداری سمنان برای خدمت به مردم، خواستار هماهنگی بیشتر مدیران شهرداری جهت تحقق این مهم شد.

?به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، سید محمد ناظم رضوی در این نشست با اشاره به فرصت چهار ساله ی شهرداری سمنان برای خدمات شایسته به همشهریان عزیز، گفت: مجموعه شورا و مدیران شهرداری تعامل و همکاری خوبی با هم دارند و مجموعه ی مدیریتی موجود در این فرصت باقیمانده باید تلاش خود را در هم سویی با اهداف مشخص شده انجام دهند.

?وی در ادامه تصریح کرد: امروز زمانی برای اتلاف انرژی در بحث های حاشیه ای نداریم و باید تمام انرژی خود را به سمت خدمت رسانی به مردم و توسعه شهری معطوف سازیم.

?دکتر ناظم رضوی با تاکید بر توجه به پروژه های بزرگ شهری، اظهار داشت: شهرداری سمنان در آغاز راه ۱۴۰ پروژه را برای همشهریان عزیز تعریف کرده است و امروز خرسندیم که در یک سالگی این برنامه ریزی، نزدیک به چهل پروژه افتتاح و یا آماده بهره برداری است؛همچنین با تلاش روزافزون خانواده ی بزرگ شهرداری سمنان، مابقی پروژه ها نیز پیگیری و در مدت باقیمانده به بهره برداری خواهد رسید.

?شهردار سمنان ایجاد درآمدهای پایدار، شهر هوشمند، توجه به گردشگری، ایجاد بسترهای سرمایه گذاری، توجه به پروژه های بزرگ عمرانی، خدمات مناسب به مردم و برنامه های بزرگ فرهنگی، اجتماعی را از جمله اهداف مهم شهرداری سمنان ذکر کرد و افزود: در ۱۴۰ پروژه ی تعریف شده این اهداف گنجانده شده است و قطعا با کیفی سازی پرسنل و استفاده بهینه از منابع موجود به این اهداف خواهیم رسید.

چاپ چاپ