- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی راهی برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان

در سال حمایت از کالای ایرانی؛
شهردار منطقه۹ به همراه مدیران شهری با هدف حمایت از کالای ایرانی و شرکت های تولید داخلی از کارخانه یونیت سازی دندانپزشکی فخر سینا در محله فتح صنعتی بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سید علی مفاخریان شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به قوانین و محدودیت هایی که در مجموعه شهری و سایر ارگان ها وجود دارد؛می بایست همکاری لازم صورت گیرد تا موجبات رشد صنعت و تولیدات داخلی کشورمان فراهم شود.
وی افزود: با حمایت از شرکت های تولیدکننده داخلی می توان علاوه بر بهره گیری از نیروهای متخصص، ضمن اشتغال زایی، خدمات بهتری را به شهروندان ارائه داد.
در ادامه شیر آقایی رئیس کارخانه یونیت سازی دندان پزشکی فخر سینا اظهار داشت: این شرکت در زمینه طراحی و تحقیقات ساخت یونیت کامل دندان پزشکی مطابق با استانداردهای جهانی فعالیت می کند و فارغ از مسائل تبلیغاتی، جهت سلامت شهروندان با در نظر گرفتن مسائل بهداشتی و زیست محیطی تلاش می کند.
شایان ذکر است شرکت یونیت سازی فخر سینا با چند دهه فعالیت و بهره گیری از نیروهای بومی ضمن اشتغال آفرینی نسبت به تولید کامل یونیت دندانپزشکی مطابق با استانداردهای بین المللی در محله فتح صنعتی واقع در منطقه۹ اقدام می کند.