باید ساختارهایی برای تصمیم گیری سریع  ایجاد کرد
شهردار کرمان:

باید ساختارهایی برای تصمیم گیری سریع ایجاد کرد

تاریخ انتشار: 13 ژانویه 2019 - اخبار اقتصادی, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار کرمان گفت: باید ساختار هایی ایجاد کرد تا فرایند تصمیم گیری در شهرداری سرعت گیرد.
به گزارش کرمان آنلاین؛مهندس سید مهران عالم زاده در جلسه ای که با حضور برخی از اعضای هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه و شهرداری کرمان خاطر نشان کرد: فرایند تصمیم گیری در امور مختلف باید مبتنی بر امکانات، بضاعت مالی و مبتنی بر مقررات باشد.
وی ایجاد کارگروههای مشورتی در شهرداری را کار ویژه ای دانست و افزود: در این کارگروه ها از نظرات افراد متخصص و خبره و افراد باتجربه استفاده می‌کنیم.
وی همچنین گفت: از متخصصان میخواهیم با ارایه‌ی نظر کارشناسی در حوزه‌های مختلف، شهرداری کرمان را یاری کنند.
شهردار کرمان با اشاره به این که در دوره های گذشته در زمینه‌ی پروژه های شهری به خصوص طرح های ترافیک، کار کارشناسی با دقت انجام نشده است تصریح کرد: تبعات این اقدامات را در شهر مشاهده می‌کنیم.
عالم‌زاده با تاکید بر این که کار اجرایی باید از مجرای علمی و تجربی آن پیش رود افزود: به عنوان شهردار کرمان در اجرای هر اقدامی در شهر، نه تنها از نظرات کارشناسان تحصیلکرده بلکه از دیدگاه افرد با تجربه نیز بهره می‌گیرم.
وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود به حجم زیاد نیروهای شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: از زمانی که به عنوان شهردار کرمان این مسوولیت را پذیرفتم، حدود ١٧٠ نفر را بازنشسته کردم و هیچ نیروی دیگری به مجموعه اضافه نکردم.
وی در ادامه استفاده از پایان‌نامه‌های دانشگاهی را امری مهم و کاربردی برشمرد و گفت: قصد دارم در اجرای پروژه ها و طرح های شهری از نیروهای جوان و با انگیزه کمک بگیرم .

چاپ چاپ