عرشه پل چمران جنوب – بلوار رشیدالدین فضل اله نصب شد
تاریخ انتشار: 14 ژانویه 2019 - اخبار شهرداری ها, اختصاصی

عرشه پل چمران جنوب – بلوار رشیدالدین فضل اله نصب شد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

با عملیات شبانه روزی نیروهای شهرداری منطقه یک
عرشه پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران جنوب به بلوار شهید رشیدالدین فضل اله بعنوان یکی از بزرگترین پروژه های ترافیکی شمال تهران نصب شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس اسماعیل بدریان سرپرست شهرداری این منطقه در بازدید از مراحل نصب عرشه پروژه فوق با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات نصب عرشه پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران جنوب به بلوار شهید رشیدالدین فضل اله به طول ۴۸ متر و به وزن ۶۲ تن با فعالیت شبانه روزی نیروهای اجرایی مدیریت عمرانی ، ترافیکی،شهری و… شهرداری منطقه یک، ساعت ۶ صبح بامداد امروز – دوشنبه ۲۴ دی ماه – به اتمام رسید.
وی افزود: با توجه به حجم ترافیکی بزرگراه شهید چمران این عملیات از ساعت ۲۴ با بسته شدن مسیر شرق به غرب بزرگراه چمران حدفاصل خیابان یمن تا پل یادگار امام (ره) و انتقال خودروهای عبوری به لاین جنوبی این بزرگراه با حضور پلیس راهور انجام شد.
بدریان گفت: با وجود بارش برف و باران نیروهای حاضر در پروژه بدون وقفه با هدف نصب و بازگشایی سریع معبر و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ناشی از تاخیر در اجرا، عملیات را ساعت ۶ صبح امروز به اتمام رساندند و مسیر تردد خودروها در دو مسیر غرب به شرق و بالعکس مانند روال قبل باز و رفت و آمد وسایل نقلیه بدون مشکل در این بزرگراه انجام شد.
گفتنی است با بازگشایی پل تقاطع غیر همسطح چمران جنوب به بلوار رشیدالدین فضل اله خودروهای عبوری که قصد تغییر مسیر به سمت دانشگاه شهید بهشتی، بلوار دانشجو و محلات اوین، درکه ، ولنجک و… را دارند می توانند از این مسیر ایجاد شده استفاده نمایند

چاپ چاپ