- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

شهردار اهواز: آسفالت خیابان ها در اقصی نقاط شهر اهواز در حال انجام است

جلسه شورای هماهنگی مدیران مناطق با حضور شهردار، معاون خدمات شهری و مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز در منطقه ۳ برگزار شد.

در این جلسه مدیران به مشکلات مناطق در خصوص سیستم فاضلاب، فضای سبزو خدمات شهری پرداختند.
مدیران در این نشست از سیستم فاضلاب در خصوص ریزشی بودن این سیستم انتقاد کرده و در خصوص مشکلات ناشی از آن خواستار برگزاری جلسه ای مشترک میان مدیران شهرداری و شرکت آبفا شدند تا در این جلسات مشکلات مطرح، بررسی و رفع گردند.
در این جلسه شهردار اهواز نیز در خصوص روشنایی معابر اصلی و فرعی و فضاهای عمومی گفت: مردم در خصوص روشنایی شهر انتظاراتی دارند که به حق بوده و این مشکلات باید برطرف شود و بر اساس قانون،او روشنایی فضاهای عمومی و معابر بر عهده شرکت توزیع نیروی برق اهواز است. اما شهرداری حاضر است به منظور رفع مشکلات مردم،با شرکت توزیع نیروی برق در این خصوص همکاری داشته باشد و انتظار می رود که شرکت توزیع برق نیز وظایف خود را انجام دهد، چراکه این از ضروریات است.
وی تصریح کرد: شهرهایی مانند اهواز و آبادان و سایر شهرهای جنوبی کشور، شهرشب هستند و زنده و پویایی بودن شهر در شب نمود دارد. اما در اهواز هنوز موفق نشدیم که این فضا را برای مردم بوجود آوریم. روشنایی ها تاثیر عمده ای در زنده بودن شهر دارند و به عنوان مثال اگر پارکی احداث شود اما فاقد روشنایی باشد مانند این است که هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
شهردار اهواز ضمن اظهار امیدواری گفت: باتوجه به اقدامات دلسوزانه مدیرعامل شرکت توزیع برق امید است، در یک حرکت جهادی با همکاری شهرداری اهواز روشنایی در فضاهای عمومی و معابر مورد استفاده شهروندان به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.
حضرتی مدیر عامل شرکت توریع نیروی برق اهواز نیز افزود: روشنایی سطح شهر و مناطق حاشیه جزو اولویت های کاری ما است و بحث روشنایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به اینکه اهواز شهرشب است باید روشنایی کامل آن تأمین شود.
شهردار اهواز گفت: آسفالت و لکه گیری خیابان ها در اقصی نقاط شهر اهواز در حال انجام است و این مسئله در سطح مناطق باید توسط سازمان عمران شهری و با هماهنگی مناطق به سرعت انجام شود.
سید خلف موسوی در خصوص آسفالت اظهار داشت: ۲ اکیپ ترمیم آسفالت در مسیرهای اصلی شهر در حال فعالیت هستند و ۲ اکیپ دیگر نیز در منطقه ۳ و ۶ در حال انجام کارند و سازمان عمران شهری موظف است تا هفته آینده ۶ اکیپ آسفالت و ۲ اکیپ ترمیم جهت انجام کار در مناطق مستقر کند.
وی در پایان افزود: معاون خدمات شهری باید به صورت سرزده در سطح مناطق حضور داشته باشد و آبیاری های فضای سبز باید به موقع انجام شود و ساعات حضور کارکنان فضای سبز باید توسط مسئولین فضای سبز نظارت شود و از سیستم های آبیاری جدید تحت فشار و قطره ای استفاده گردد.