معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران پشت خط تلفن ۱۸۸۸
تاریخ انتشار: 24 ژانویه 2019 - خواندني هاي برگزيده‌

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران پشت خط تلفن ۱۸۸۸

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران پشت خط تلفن ۱۸۸۸
در سی و چهارمین جلسه ارتباط مستقیم سامانه ۱۸۸۸ معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به درخواست ۱۰۰ شهروند رسیدگی کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی ؛ در جلسه ارتباط مستقیم این هفته سامانه ۱۸۸۸ که با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی برگزار شد، در مجموع ۱۰۰ شهروند به صورت تلفنی موضوعات خود را مطرح و پاسخ های لازم را دریافت کردند.
بر اساس این گزارش، موضوعات نقص فنی تأسیسات و نحوه ثبت نام مجموعه های ورزشی، جمع آوری متکدیان، درخواست مشارکت گروههای مردمی با شهرداری در موضوعات اجتماعی و تعطیلی کلاسهای مربوط به مجتمع فرهنگی سئول در صدر درخواست های شهروندان این حوزه قرار داشت.
با استناد به پیام های سیستمی قبل از جلسه ارتباط مستقیم که در سامانه به ثبت رسیده است می توان به این موضوع اشاره نمود که گلایه مندی شهروندان در موضوعات تأسیسات و خدمات، امور مدیریتی، تجهیزات ورزشی و کادر آموزشی ورزشگاه ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته که مقرر شد دلایل افزایش این گلایه مندی ها بررسی و نتیجه ی آن به سامانه ۱۸۸۸ منعکس شود.
از نقاط قوت این معاونت نیز می توان به سرعت رسیدگی به پیام ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که از ۶۷ درصد به ۸۳ درصد رسیده است اشاره کرد.
بنابر این گزارش، تلاش بیشتر در جهت افزایش کیفیت رسیدگی به پیام ها به ویژه در سازمان ورزش و کارتابل معاونت و همچنین دستیابی به حد مورد انتظار سامانه از مواردی بود که در این جلسه عنوان شد.
در این جلسه علاوه بر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران سایر مدیران ارشد این حوزه نیز حضور داشتند.

چاپ چاپ