بودجه پیشنهادی سال ۹۸ بالغ بر ۲۷ درصد افزایش یافته است
معاون برنامه ریزی و سرمایه‌ انسانی شهردار قم گفت:

بودجه پیشنهادی سال ۹۸ بالغ بر ۲۷ درصد افزایش یافته است

تاریخ انتشار: 26 ژانویه 2019 - اخبار شهرداری ها, اختصاصی, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

بودجه پیشنهادی سال ۹۸ بالغ بر ۲۷ درصد افزایش یافته است
معاون برنامه ریزی و سرمایه‌ انسانی شهردار قم گفت: بودجه پیشنهادی سال ۹۸ شهرداری نسبت به بودجه ابتدای سال ۹۷ نزدیک به ۲۷ درصد رشد داشته است.
به گزارش شهرنیوز، محسن رنجبر با بیان اینکه سیستم بودجه‌ریزی شهرداری نشان‌دهنده عزم ویژه برای سرمایه‌گذاری اقتصادی در شهر است، اظهار کرد: هدف‌گذاری‌های ویژه‌ای برای سال آینده در حوزه بودجه صورت گرفته است؛ به عنوان نمونه برنامه‌ریزی کردیم که ۳۳۲ هزار و ۵۶۷ مترمربع توسعه معابر، ۹۰۰ هزار مترمربع توزیع آسفالت، ۲۳۲ هزار و۵۵۴ مترمربع احداث بوستان، ۳۸۷ هزار ۸۶۶ مترمربع تملک معابر، ۲۰ هزار مترمربع تملک پارکینگ عمومی و… صورت گیرد و بالغ بر ۵۱ موضوع در این بخش هدف‌گذاری شده است.
معاون برنامه‎ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم
محسن رنجبر
وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در بودجه ۹۸ برای جذب سرمایه‌گذار اذعان کرد: به عنوان مثال در بودجه ۹۸ احداث شهربازی غدیر پیش‌بینی شده و سال آینده بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای محوطه‌سازی آن اتفاق خواهد افتاد بعلاوه اینکه این پروژه جاذب، برای آینده منطقه هم موثر خواهد بود.
رنجبر اذعان کرد: تمام تلاش ما در بودجه‌ریزی در این راستا است که شهر قم به شاخص‌های شهر اسلامی و عش آل محمد(ص) بودن نزدیک شود.
معاون برنامه ریزی و سرمایه‌انسانی شهردار قم با بیان اینکه بودجه پیشنهادی سال ۹۸ شهرداری نسبت به بودجه ابتدای سال ۹۷ نزدیک به ۲۷ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: پیشنهاد بودجه سال ۹۷ هزار و ۸۵۳ میلیارد تومان بود که امسال ۲ هزار و ۳۵۸ میلیارد تومان پیشنهاد داده‌ایم.

چاپ چاپ