- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

شریک تجاری شهرداری زنجان در پروژه اشراق مشخص شد

شهردار زنجان با اشاره به پیگیری جدی پروژه‌های سرمایه گذاری شهرداری زنجان گفت: شریک تجاری شهرداری زنجان در پروژه اشراق مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، محسن امین اظهار کرد: شرکت کهن دژ میلاد به عنوان شریک شهرداری زنجان در این پروژه بزرگ سرمایه گذاری می‌کند.

وی افزود: لایحه شهرداری در خصوص سرمایه گذاری در پروژه اشراق در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان به تصویب رسید.

شهردار زنجان با اشاره به مشخصات پروژه سرمایه گذاری اشراق گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۷۰ هزار مترمربع در بلوار شیخ اشراق زنجان که متعلق به شهرداری است احداث خواهد شد.

امین به کاربری‌های پروژه اشراق اشاره و خاطر نشان کرد: این پروژه در کاربری‌های تجاری، اداری، فرهنگی و رفاهی و در اشل فراشهری ساخته می‌شود.

وی به دیگر برنامه های پیش رو شهرداری در زمینه سرمایه گذاری اشاره و اظهار کرد: شهرداری زنجان با نگاه به آینده در بحث‌های سرمایه گذاری حرکت و گام بر می‌دارد که پروژه سرمایه گذاری طرح بزرگ سبزه میدان و کارخانه بازیافت از جمله آنها است .

شهردار زنجان گفت: جذب سرمایه گذار برای پروژه‌های شهرداری و شهر زنجان در راستای افزایش ثروت عمومی شهر و اشتغالزایی جوانان فارغ التحصیل زنجان است که از اولویت‌های شهرداری زنجان عنوان کرد .

انتهای پیام/