- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

سمینار فرصتهای اقتصادی و سرمایه گذاری مدیریت شهری با تاکید بر بافت های تاریخی سمنان

✅ ۹ اسفند برگزار خواهد شد؛

?سمینار فرصتهای اقتصادی و سرمایه گذاری مدیریت شهری با تاکید بر بافت های تاریخی سمنان

?سمینار فرصتهای اقتصادی و سرمایه گذاری مدیریت شهری با تاکید بر بافت های تاریخی در اوایل اسفندماه در سمنان برگزار می شود.

?به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل، سرپرست مدیریت سرمایه گذاری شهرداری سمنان بیان کرد: شهرداری سمنان برای موفقیت در تأمین سرمایه مورد نیاز برای اجرای فعالیت‌های خود از منابع خصوصی و عمومی، نیازمند آشنایی با روش‌های فعالیت در بازار سرمایه، خصوصیات و انتظارات سرمایه‌گذاران، فرایندهای مشارکت با صاحبان سرمایه در اجرای طرح‌های شهرداری، معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری به بازار سرمایه و کسب مهارت‌هایی در زمینه بازاریابی، مذاکره، انعقاد قراردادهای مشارکت و مانند آن هست.

?ابوالفضل ملحی تصریح کرد: بر این اساس و در راستای سیاستهای تشویق و جذب سرمایه گذاری داخلی در بافت تاریخی شهر سمنان، مدیریت سرمایه گذاری و مشارکتهای شهرداری با همکاری مدیریت بافت تاریخی و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان قصد دارد تا با برگزاری همایش معرفی فرصتهای سرمایه گذاری بافت تاریخی شهر سمنان، نسبت به تشویق و فراهم سازی امکان حضور و مشارکت فعال سرمایه گذاران کشور در پروژه های مختلف بافت تاریخی سمنان اقدام نماید.

?وی افزود: دبیر علمی این همایش بر عهده مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان و دبیر اجرایی آن نیز سرپرست مدیریت سرمایه گذاری شهرداری سمنان است و تلاش می شود تا با دعوت از سرمایه گذاران و علاقمندان این حوزه، بتوانیم فرصتهای بافت تاریخی را برای سرمایبه گذاری فراهم آوریم .

?ملحی زمان برگزاری این سمینار را ۹ اسفندماه اعلام کرد و اظهار داشت: محورهای این برنامه توسعه فضاها و امکانات شهری ، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و تاریخی و اماکن تاریخی ،فرهنگی قابل بهره برداری در صنعت گردشگری است.

?سرپرست مدیریت سرمایه گذاری شهرداری سمنان در پایان گفت : با تشویق سرمایه گذاران به مشارکت در پروژه های متنوع اقتصادی و به ویژه بافت ارزشمند تاریخی سمنان ، می توان یک منبع دانش ارزشمند به عنوان بانک اطلاعاتی در این زمینه فراهم آورد.