تاریخ انتشار: 07 فوریه 2019 - اخبار

شهردار منطقه۹ خبر داد: اجرای ۱۰۰عنوان برنامه فرهنگی،ورزشی و اجتماعی در قدمگاه امام...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه۹ از برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در ایام الله دهه فجر و مراسم باشکوه ۲۲ بهمن ماه در ورودی غربی پایتخت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سید علی مفاخریان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه منطقه۹ در ورودی غربی پایتخت به عنوان قدمگاه حضرت امام خمینی(ره) در زمان ورود ایشان به ایران میزبان اصلی مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن می باشد؛ از این رو به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بالغ بر ۱۰۰ عنوان برنامه با محتوای فرهنگی، ورزشی و اجتماعی همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در سطح منطقه اجرا خواهد شد تا با ایجاد شور و هیجان انقلابی تداعی کننده آن ایام باشد.
وی در ادامه به اجرای برنامه های شاخص از جمله دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی در ۴۰ قاب اشاره و بیان کرد: به منظور آشنایی شهروندان با چهل رویداد و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه مصور در محدوده خیابان آزادی در ۴۰ قاب شامل گزیده ای از رویداد های اخص کشور توسط تصویرگر حرفه ای طراحی و نقاشی شده که در ایام دهه فجر آغاز و در ۲۲ بهمن ماه به پایان می رسد.
شهردار منطقه۹ به دیگر برنامه های اجرایی در قدمگاه امام اشاره کرد و گفت: بخشی از فضای روبروی منطقه در روز ۲۲بهمن به گونه ای فضاسازی و شبیه سازی می شود که افراد بتوانند در قابی از تصویر سالهای انقلاب قرار گرفته و با قرارگیری در دکور طراحی شده از آنها عکسبرداری شود.
مفاخریان به برپایی نمایشگاه بزرگی در جهت ارائه دستاوردهای چهل ساله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پایگاه یکم شکاری اشاره کرد و بیان داشت: این نمایشگاه با مشارکت شهرداری منطقه۹ و پایگاه یکم اجرا می شودکه قوای سه گانه ارتش جمهوری اسلامی در این نمایشگاه حضور دارند و عموم شهروندان می توانند با دستاوردهای ۴۰ ساله نیروهای مسلح در ۷۰ غرفه از نزدیک آشنا شوند .
وی همچنین به جشنواره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با عنوان “فجر فاطمی” اشاره کرد و اظهار داشت:اجرای برنامه هایی نظیر مسابقات ورزشی، هنری و فرهنگی، همایش پیاده روی، اجرای برنامه های خیابانی توسط منطقه با مشارکت بسیج حمزه سیدالشهدا در ورودی غربی پایتخت مد نظر است.

شهردار منطقه۹ به برنامه های اجرایی در قدمگاه امام در روز ۲۲ بهمن اشاره و عنوان کرد: تعداد ۳۰ غرفه به همراه رادیو نمایشگاه و برنامه های مختلف استیج با همکاری و حضور سایر سازمانها و ارگانها در خیابان آزادی حد فاصل ساختمان شهرداری منطقه۹ تا مخابرات شهید فرد اسدی به سمت میدان آزادی برپا می شود که به ارائه خدمات مختلف فرهنگی، اجتماعی، تفریحی، ورزشی و سرگرمی به راهپیمایان می کند.

چاپ چاپ