شهردار کاشان

تنها یک چهارم اقدامات مورد نیاز منطقه دو از گذشته تا کنون انجام شده است...

تاریخ انتشار: 07 فوریه 2019 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار کاشان:
تنها یک چهارم اقدامات مورد نیاز منطقه دو از گذشته تا کنون انجام شده است

سعید ابریشمی‌راد در آیین بهره‌برداری از بوستان‌های فاز دو ناجی‌آباد اظهار کرد: منطقه دو از بزرگ‎ترین مناطق محدوده خدماتی شهر و پر جمعیت‎ترین منطقه است و به دلیل اینکه اکثر سازمانها و نهادها در این منطقه است موقعیت استراتژیک خاصی دارد لذا موضوع نگهداشت در این منطقه ویژه و دشوار است.

وی با یادآوری نقش‌آفرینی فاز دو ناجی‌آباد با ۳۰۰ هکتار در دو دهه گذشته خاطرنشان کرد: این منطقه توانسته نیاز مسکن را در خود تأمین کرده و از نظام وطراحی درست معابر و دسترسی ها برخوردار بوده اما در عین حال شاهد بی توجهی یا کم توجهی مدیریت شهری در گذشته به فرایند توسعه در این بخش بوده‌ایم.

شهردار کاشان، با تاکید بر اینکه نمی‌توان کار عقب مانده دو دهه را انجام داد اما می‌شود در مسیر درست قدم برداشت تصریح کرد: همه آن کارهایی که از گذشته تا کنون در این منطقه شده یک چهارم تمام اقداماتی است که باید انجام می‌شده است.

ابریشمی راد عنوان کرد: برای بهره برداری از پروژه‌ها و فعالیت‌های بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال هزینه شده که در کارنامه شهرداری بی‌سابقه است که انتظار می‌رود با حمایت و مشارکت مردم این اقدامات استمرار داشته باشد.

وی، یکی از بهترین روش‌های حل مسئله را توجه به آن دانست و گفت: منابع مدیریت شهری از مردم است که اگر در مسیر درست هزینه نشود و در مسیر صحیح صرف نگردد، ما به عنوان خدمتگزار در برابر آن مسئولیم.

چاپ چاپ