گرامیداشت سیره فاطمی در منطقه ۱۵
روابط عمومی شهرداری منطقه 15

گرامیداشت سیره فاطمی در منطقه ۱۵

تاریخ انتشار: 07 فوریه 2019 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

گرامیداشت سیره فاطمی در منطقه ۱۵

شهردار منطقه از اجرای ویژه برنامه های ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) در محله ها و مساجد منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت فاطمه زهرا (س) گفت: سخنرانی مذهبی، مسابقات فرهنگی، نمایشگاه و برنامه های مناسبتی با هدف گرامیداشت سیره فاطمی در این برنامه به اجرا درمی آید.

محمدی با اشاره به تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه(س) با ایام الله دهه فجر افزود: در همین راستا برنامه هایی با عنوان فجر انقلابی برگزار می شود که مهمترین آنها مراسم تجلیل از بانوان انقلابی و شهدای انقلاب، برگزاری مراسم تجمع فاطمیون با مشارکت هیات های مذهبی در روز شهادت حضرت زهرا (س) و برگزاری اندیشه فاطمی با رویکرد جمع خوانی کتب شاخص مرتبط با شخصیت اخلاقی حضرت زهرا (س) در کتابخانه محله هاست.

وی با اعلام اینکه مساجد منتخب نواحی هفت گانه و سراهای محله در طول ایام دهه میزبان عاشقان ولایت هستند، ادامه داد: برگزاری سوگواره ها، سخنرانی مذهبی، مدیحه سرایی، برگزاری نشستهای معرفتی در خصوص سیره حضرت فاطمه (س) و برپایی کارگاه فرزند پروری با رویکرد تحکیم بنیان خانواده با الگو سازی از سیره حضرت فاطمه (س) در آنها برگزار می شود.

شایان ذکر است؛ با هدف هویت بخشی سیمای بصری، پرچم مشکی، پوستر و بنر های تبلیغاتی با موضوع ایام فاطمیه تهیه و در معابر و ساختمان های منطقه نصب شده است.

چاپ چاپ