تاریخ انتشار: 11 فوریه 2019 - اخبار

روشنایی های فجر، آسمان ۱۵ منطقه شهر اصفهان را نورباران می کند...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

آسمان شهر نورافشان می شود
روشنایی های فجر، آسمان ۱۵ منطقه شهر اصفهان را نورباران می کند

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان از نورافشانی آسمان شهر در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان در شب ۲۲ بهمن و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ایمان حجتی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۲۱ یکشنبه ۲۱ بهمن ماه همزمان با طنین ندای الله اکبر در سراسر کشور، نورافشانی بر فراز ساختمان شهرداری مرکزی و ساختمان های مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان اجرا شده و آسمان اصفهان را غرق نور می کند. همچنین این نور افشانی در همین ساعت در منطقه نمونه گردشگری صفه نیز برنامه ریزی شده است.
وی با اشاره به این که خط یک قطار شهری اصفهان در روز ۲۲ بهمن ماه و بر اساس دستور شهردار اصفهان، به صورت رایگان به راهپیمایان عزیز خدمت رسانی می کند، افزود: اولین نمایشگاه عکس پرچم شامل ۴۰ عکس از مجموعه عکس هایی با محوریت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در ایستگاه مترو میدان امام حسین(ع) برپا است. وی از راهپیمایانی که در روز ۲۲ بهمن از مترو استفاده می کنند، برای بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد.
وی به اجرای بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی توسط شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: این ویژه برنامه ها به همت مناطق و سازمان های شهرداری اصفهان از آغازین روزهای دهه فجر برپا شده و تعدادی از این برنامه ها تا ولادت حضرت زهرا(س) ادامه دارد.

چاپ چاپ