- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

آغاز عملیات اجرایی خیابان حد فاصل بلوار شهدای صفه و بلوار جانبازان با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال

آغاز عملیات اجرایی خیابان حد فاصل بلوار شهدای صفه و بلوار جانبازان با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال/ گره های ترافیکی جنوب غرب اصفهان تا ۶ ماه دیگر باز می شود

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی خیابان حد فاصل بلوار شهدای صفه و بلوار جانبازان با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال گفت: با احداث این محور تا ۶ ماه دیگر، گره های ترافیکی در جنوب غرب شهر اصفهان باز می شود.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، احمد رضایی با اشاره به آغاز عملیات عمرانی محور کمکی خیابان ارتش، اظهار کرد: این خیابان به موازات خیابان ارتش حدفاصل بلوار شهدای صفه و بلوار جانبازان احداث خواهد شد.
وی ادامه داد: طول این محور سه کیلومتر و عرض آن ۶۰ تا ۷۵ متر است که بر اساس برآوردهای اولیه و توافق با پیمانکار، مجموع هزینه این طرح بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.
مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: زمین های لازم برای ساخت این محور در مالکیت ارتش است که توافقات لازم در این خصوص انجام شده است.
وی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی انجام شده، این طرح طی ۶ ماه آینده تکمیل می‌شود، گفت: خیابان ارتش تنها محور شریانی با ظرفیت بالا در جنوب غرب اصفهان است، البته شریان‌های دیگری همانند خیابان محتشم کاشانی نیز در این ناحیه شهر وجود دارد، اما ظرفیت محور ارتش بسیار حائز اهمیت است.
رضایی با اشاره به اینکه با توجه به سرریز ترافیک محورهای شمالی – جنوبی در این قسمت به خیابان ارتش، اهمیت ساخت این محور دوچندان شده است، اظهار کرد: محور کمکی در نظر گرفته شده ادامه بلوار جانبازان است، بنابراین با انجام اقدامات تکمیلی ترافیک به انتهای اتوبان ذوب آهن منتقل و به موازات خیابان ارتش تا انتهای بلوار شهدای صفه نیز ادامه پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه کاهش بار ترافیکی، طراحی مناسب یک خیابان، توسعه حمل و نقل عمومی و پیش بینی توسعه شهر اصفهان در آینده از جمله اهداف ساخت محور کمکی خیابان ارتش است، گفت: تعامل ارتش با شهرداری برای احداث این خیابان مناسب بوده است.