عضوشورای شهر زاهدان گفت :

تازمانی که شهرداری دنبال منابع درآمدی پایدار و درآمدزایی مداوم نباشد مشکلاتش همچنان باقی خواهند ماند...

تاریخ انتشار: 05 جولای 2014 - اخبار, اخبار شوراها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

همه ی اعضای شورای شهر با تمام وجود در حال کار هستند و تمام توان خود را گذاشته اند تا در خدمت مردم باشند .
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل ؛ “دکتر محمود گمشادزهی” گفت : با جدیت پیگیر حل مسائل و مشکلات مردم هستیم و در همین راستا موضوع گسترش فضای سبز شهری که جز مطالبات تمام شهروندان می باشد را به عنوان یکی از موضوعات جدی در دستور کار قرار داده ایم و امیدواریم با همکاری تمامی مسئولین بتوانیم این خواسته ی مردم را جامه ی عمل بپوشانیم .
وی با انتقاد از بی تفاوتی بعضی مسئولین نسبت به انجام برخی از پروژه ها گفت : تصفیه خانه ی فاضلاب شهری که در انتهای منطقه ی همت آباد قرار دارد با هزینه ی گزافی راه اندازی شد اما جهت برگشت آب تصفیه شده ی آن به سمت شهر هیچ اقدامی نشده و تمام آب تصفیه شده ی آن بدون هیچ استفاده ای به هدر می رود .
وی افزود : برای استفاده از پساب این تصفیه خانه جهت فضای سبز شهری نیاز به ۱۴ کیلومتر لوله کشی وجود دارد اما متاسفانه بودجه ی شهرداری در این حد نیست که بتواند اینچنین پروژه ای را اجرا کند و این نیاز به کمکهای استانداری محترم و همکاری سایر دستگاه های ذیربط دارد .
عضو شورای شهر زاهدان اظهار داشت : سرانه ی فضای سبز در زاهدان کمتر از یک مترمربع برای هر نفر می باشد و این در حالیست که استاندارد جهانی آن ۱۲ مترمربع و در ایران ۴ مترمربع می باشد لذا قرار گرفتن زاهدان در یک اقلیم خشک و کویری باعث ایجاد روحیه ای خشن در مردم آن شده است که می توان با گسترش فضای سبز علاوه بر تلطیف هوای شهر و پایین آوردن دما ، بر روح و روان مردم نیز تاثیر مثبتی بگذاریم .
وی گفت : از استاندار محترم ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و معاونین استانداری تقاضا داریم همکاری کنند تا یک کار ماندگار انجام دهیم تا برای نسلهای آینده باقی بماند چراکه بازگرداندن پساب این تصفیه خانه در جهت استفاده برای فضای سبز شهری جزء کارهای بزرگ و ماندگار خواهد بود .
وی از کمبود در بودجه ی شهرداری زاهدان اظهار نگرانی کرد و گفت : اگر شهرداری به دنبال منابع درآمدی پایدار نباشد و تا زمانی که چشم به مردم داشته باشد تا جهت پرداخت عوارض اقدام کنند مشکلات کنونی این نهاد خدمتگزار باقی خواهند ماند .
گمشادزهی در ادامه از برگزاری جشنواره های ورزشی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت : در کمیسیون ورزش و جوانان موضوع برگزاری جشنواره ورزشی محلات و ادارات به تصویب رسیده و طبق تخمینی که زده شده حداقل ۳۰۰۰ نفر در این جشنواره شرکت خواهند کرد .
وی بیان داشت : این جشنواره نیمه ی دوم شهریور ماه بین ادارات و شهروندان برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان در آن می توانند در رشته های والیبال ، فوتبال ، طناب کشی ، کبدی ، کشتی ، تنیس روی میز ، بدمینتون ، سپک تاکرا ، دوچرخه سواری ، رالی خانوادگی ، آمادگی جسمانی ، وپرواز بادبادکها به رقابت بپردازند و با توجه به هزینه های زیادی که این جشنواره در برمی گیرد تقاضا داریم تمامی مسئولین و دستگاه های ذیربط ما را در اجرای هر چه بهتر این جشنواره کمک کنند .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.