شهردار منطقه یک: گودهای رها شده و پر خطر در شمال تهران تعیین تکلیف می شود
تاریخ انتشار: 17 فوریه 2019 - اخبار شهرداری ها

شهردار منطقه یک: گودهای رها شده و پر خطر در شمال تهران تعیین تکلیف می شود...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

گودهای رها شده و پر خطر در شمال تهران با هدف تامین امنیت شهروندان شناسایی و به صورت قانونی تعیین تکلیف می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک دکتر سید حمید موسوی شهردار این منطقه به همراه معاون و مدیران شهرسازی ضمن بازدید از گودهای پرخطر و رها شده در محدوده منطقه یک اظهار داشت: ایمنی شهروندان و املاک مجاور گود های رها شده در منطقه باید تامین شود و اگر مالکین نسبت به ایمن سازی این گودها اقدام نکنند، شهرداری برای تامین ایمنی شهروندان وارد عمل خواهد شد.
وی افزود: رعایت مقررات و ضوابط مشخص شده شهرسازی مبنای نظارت شهرداری در این موضوع است و تلاش می کنیم در یک بازه زمانی کوتاه مدت ضمن دعوت از مالکین این گود ها ، ترتیبات قانونی را در زمینه ایمن سازی گودهای رهاشده به انجام رسانیم.
شهردار منطقه یک با اشاره به ضرورت نظارت مستمر در این خصوص خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی نیلینگ تابع زمان استاندارد است و طولانی شدن آن می تواند مخاطرات جدی ایجاد کند پس ضروری است این محدوده زمانی رصد شود .
وی به تعرض برخی مالکین به حریم پیاده راه ها در منطقه اشاره کرد و گفت: سد معبر ساختمانی پدیده ای است که مزاحمت فراوانی را برای شهروندان فراهم نموده است‌ بر همین اساس دستور جمع آوری برخی حصارهای کارگاهی و آزادسازی پیاده راه ها صادر و رفع سد معبر ساختمانی در دستور کار ویژه حوزه شهرسازی قرار گرفته است.
موسوی نظارت بر ساخت و سازها و اتخاذ تصمیم در حوزه شهرسازی را مبتنی بر بازدیدهای مستمر فنی و میدانی دانست و گفت: با هدف رسیدگی به درخواستهای شهروندان در حوزه شهرسازی،تسهیل و تسریع در صدور پروانه های ساختمانی و رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی، بازدیدهای مستمر میدانی در این حوزه ضروری است.

چاپ چاپ