- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

مردم با پرداخت عوارض، خادمین خود را در مدیریت شهری جهت ساخت و عمران و آبادانی شهر کمک نمایند

همراهی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری مهمترین عامل افزایش و توسعه خدمات شهری
شهردار منطقه ۶ از توزیع ۳۴ هزار نسخه فیش عوارض نوسازی و ۵۰ هزار نسخه بروشور تخفیفات و قرعه کشی جوایز خبر داد.
به گزارش شهرنیوز، ابوالفضل رسولی با اشاره این که بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر قم جشنواره پرداخت عوارض نوسازی به صورت ماهانه برگزاری می شود، اظهار داشت: در این جشنواره برای شهروندانی که عوارض خود را به موقع پرداخت می کنند ۱۰ درصد تخفیف خوش حسابی در نظر گرفته شده است.
وی بیان داشت: پرداخت عوارض نوسازی در راستای خدماتی است که مجموعه مدیریت شهری به شهروندان ارائه می کند، در واقع اهتمام به پرداخت این عوارض موجب ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری می شود.
رسولی همدلی و همراهی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری را مهمترین عامل افزایش و توسعه خدمات شهری عنوان کرد و افزود: ۳۴ هزار نسخه فیش عوارض نوسازی در بین مردم منطقه ۶ توزیع شده که امیدواریم نسبت به پرداخت آن اهتمام داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین ۵۰ هزار نسخه بروشور تخفیفات و قرعه کشی جوایز در بین شهروندان این منطقه توزیع شده و تمام کسانی که عوارض نوسازی خود را تا پایان سال جاری پرداخت نمایند در قرعه کشی یک دستگاه خودروی پراید شرکت داده می شوند.
رسولی اضافه کرد: ۲۰ دستگاه دوچرخه، ۵ ربع سکه بهار آزادی و ۵۰ عدد کارت هدیه یک میلیون ریالی از دیگر جوایز این قرعه کشی جشنواره پرداخت عوارض نوسازی هستند.