در سطح شهرداری منطقه سه صورت گرفت؛

استمرار برگزاری پنجمین دوره المپیاد ورزشی محلات منطقه۳در ماه مبارک رمضان...

تاریخ انتشار: 07 جولای 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه سه مشهد از برگزاری مسابقات پینگ پونگ در پنجمین دوره المپیاد ورزشی محلات منطقه سه در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، علی یوسف زاده ضمن اعلام این خبر اظهارکرد: با هدف پر کردن اوقات فراغت و ایجاد فضایی مفرح برای جوانان محلات، مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید برگزار گردید که بیش از ۳۳۰ نفر در این چهار رده شرکت کردند.
وی نیز تصریح کرد: این مسابقات با ایجاد فضایی شاد و جذاب که همسو با اهداف کلان شهرداری در گسترش سلامت اجتماعی در بین شهروندان است، روز جمعه ۱۳ تیر ماه سال جاری در سالن یاس برگزار گردید.
یوسف زاده با تاکید بر اینکه با توجه به اثرات با ارزش جسمی و روانی ورزش، و همچنین کارکرد مناسب آن در بالا بردن فرهنگ ورزش در جامعه، خاطر نشان کرد: توجه به ارزش‌های مذهبی و اخلاقی و نهادینه کردن آن‌ها در جامعه امری خطیر وضروری است و یکی از بهرتین شیوه های دست یافتن به آن از مجرای ورزش است که هم هیجان و تحرک مناسبی دارد و هم جاذبه آن برای جوانان و نوجوانان بسیار بالاست. از این جهت همزمانی این مسابقات را با ایام ماه رمضان و همجواری با محفل انس با قرآن بوستان یاس به فال نیک می گیریم چراکه عاملی برای جذب بیشتر جوانان منطقه شده است.
وی ادامه داد: در پایان این مسابقات نفرات برتر در رده های سنی نونهالان نفرات اول تا هفتم، رده سنی نوجوانان نفرات اول تا ششم، رده سنی جوانان نفرات اول تا پنجم و رده سنی امید سه نفر اول برتر در این مسابقات به مرحله شهری راه پیدا کردند.
گفتنی است در پایان به نفرات برتر شرکت کنندگان هر کدام از رده های سنی شرکت کننده در این مسابقات جوایزی نفیس اهدا گردید.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.