- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

کوچکترین آسیب جانی یا مالی به شهروندان به دلیل قصور مدیریت شهری حلاوت تمامی تلاش های همکارانمان را تلخ می‌کند

مدیریت شهری در قبال جان و مال شهروندان احساس مسئولیت می کند/ هر گونه قصور و اشتباه شهرداری و دیگر دستگاههایی که مسئول ایمنی و جان شهروندان هستند، پذیرفتنی نیست
شهردار قم با بیان اینکه هر گونه قصور و اشتباه شهرداری و دیگر دستگاههایی که مسئول ایمنی و جان شهروندان هستند پذیرفتنی نیست، گفت: کوچکترین آسیب جانی یا مالی به شهروندان به دلیل قصور مدیریت شهری حلاوت تمامی تلاش های همکارانمان را تلخ می‌کند.
محمد دلبری شهرداری را در قبال جان و مال مردم مسئول دانست و افزود: مدیریت شهری تمامی مساعی خود را در راستای خدمت رسانی بی عیب و نقص و به دور از هر گونه تساهل در خدمت رسانی متمرکز کرده است.
وی مطالبات مردم از مدیریت شهری را به عنوان ارزشی والا برای این نهاد خدمت رسان دانست و تصریح کرد: پرسنل خدوم شهرداری در همه ایام سال بی وقفه به خدمت رسانی مشغولند اما جشن روز شهرداری و حلاوت و شیرینی خدمت برای مدیریت شهری زمانی است که لبخند رضایت و شادی بر گونه های شهروندان دیده شود.
دلبری با اشاره به اینکه تعاملات سازمان ها و نهاد های مسئول بایکدیگر به خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان منجر می‌شود، اظهار داشت: نباید نا هماهنگی ها میان دستگاههای اجرایی مانع خدمت رسانی صحیح به مردم شود.
وی در ادامه با اشاره به مسئولیت پذیری پرسنل خدوم شهرداری نسبت به سازمان متبوع خود و به تبع آن شهروندان، خاطر نشان کرد: هر کدام از پرسنل شهرداری با توجه به رسالت خطیری که بر آنها واگذار شده است نسبت به انجام وظیفه خود به طور مناسب دارای مسئولیت هستند و در صورت هرگونه قصور در خدمت رسانی باید مسئولیت خطای خود را پذیرا باشند.

Click here to Reply, Reply to all, or Forward