- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه های عمرانی شهرداری قم

استاندار قم ظهر امروز به همراه شهردار و جمعی از مدیران استانی از پروژه های در دست اقدام شهرداری قم بازدید کردند.

به گزارش شهرنیوز، بهرام سرمست استاندار قم به همراه دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم ظهر امروز از تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم بازدید کردند.

عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم، محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، اعضای شورای اسلامی شهر قم و اصحاب رسانه استان قم، سرمست را در این بازدید همراهی کردند.

تقاطع غیرهمسطح میدان ولی عصر(عج)، باغ پرندگان، تقاطع شهرک قدس و بزرگراه مرجعیت، تقاطع غیرهمسطح بلوار پیامبر اعظم(ص) و بلوار فردوسی و خط یک متروی شهر قم از جمله پروژه‌هایی بود که مورد بازدید سرمست قرار گرفت.

بهره برداری از پل روگذر تقاطع غیرهمسطح میدان ولی عصر(عج) در خرداد ماه سال ۹۸، افتتاح فاز نخست باغ پرندگان قم در تابستان سال ۹۸ و بهره برداری از تقاطع شهرک قدس و بزرگراه مرجعیت تا پایان سال ۹۷ جزو وعده‌های مدیران شهرداری قم به استاندار قم در این بازدید بود.

استاندار قم پس از بازدید از پروژه‌های شهرداری قم با حضور در سازمان قطار شهری قم در جلسه ای در خصوص پروژه متروی شهر قم شرکت کرد.
در این بازدید از تقاطع غیر همسطح بلوار پیامبر اعظم (ص) و بلوار فردوسی که در حال اجرا می باشد بازدید و در جریان میزان پیشرفت پروژه و موانع پیش رو قرار گرفتند.