- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

در منطقه۲۱، در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی از ظرفیت صنایع به خوبی بهره برده شده است

دکتر حناچی شهردار تهران به همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد شهری پایتخت از پروژه های مشارکتی منطقه۲۱ بازدید کرد و در مراسم افتتاح و کلنگ زنی ۴بوستان جنگلی مشارکتی حضور فعال داشت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، پیروز حناچی شهردار کلانشهر تهران در حاشیه بازدید و بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه٢١ با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که اغلب پروژه‌هایی که مورد بازدید قرار گرفتند در قالب CSR یا مسئولیت اجتماعی سازمانی قرار دارند، گفت: مدیران شهرداری منطقه٢١ با در نظر گرفتن مبحث CSR و استفاده از این ظرفیت، در مسیر درستی قدم نهادند و امروز توانستیم تعدادی از لکه‌های فضای سبز را با مشارکت مطلوب صنایع و کارخانجات ورودی غربی پایتخت تثبیت کنیم.
شهردار تهران با بیان اینکه پروژه های مشارکتی منطقه۲۱ تنها جزء اقدامات اولیه هستند، گفت: می بایست از طرفیت صنایع فعال در این منطقه بیشتر بهره برد تا بتوان روند مشارکت را به صورت فراگیر و عمومی در سطح شهر تهران شاهد بود.
وی در ادامه تاکید کرد: در آغاز راه هستیم و می بایست بیش‌از پیش از ظرفیت طرح CSR برای حل مشکلات شهر استفاده کنیم، چرا که وقتی اشخاص حقیقی یا حقوقی با علاقه برای حل مشکلات شهر پا پیش بگذارند، نتیجه متفاوت خواهد بود.
حناچی درمورد رویه معمول ساخت بوستان‌ها نیز افزود: معمولا ساخت و تجهیز فضاهای سبز را شهرداری برعهده می‌گیرد، اما در مواردی که امروز شاهد بودیم شهرداری زمین را دراختیار صنایعی که در محدوده قرار دارند، گذاشت و این صنایع، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی سازمانی تجهیز و ساخت بوستان‌ها را برعهده گرفتند.
رحمانی شهردار منطقه۲۱ نیز در خاتمه گفت: امید است با تلاش های شبانه روزی همکاران در پروژه تقاطع غیرهمسطح دوگاز (بزرگراه شهید لشگری-سه راهی اندیشه) که از جنس پروژه های متفاوت مشارکتی با همکاری بخش خصوصی و ذی نفعان مجاور این پروژه فرامنطقه ای است؛ شاهد افتتاح این پروژه در نیمه شعبان باشیم.