تلاش‌های شبانه روزی شهرداری کرمان قابل تقدیر است
تاریخ انتشار: 11 مارس 2019 - اخبار شهرداری ها, اخبار شوراها

تلاش‌های شبانه روزی شهرداری کرمان قابل تقدیر است

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان امشب با حضور رییس و اعضای شورا ، شهردار کرمان و جمعی از مدیران شهرداری کرمان در محل شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، رییس شورای اسلامی شهر کرمان در این نشست که به بررسی آخرین مصوبات کمیسیون ها و رسیدگی به چند نامه رسیده به شورا اختصاص داشت، از زحمات شهردار و کلیه‌ی مدیران و پرسنل شهرداری به جهت تلاش‌های شبانه‌روزی جهت آماده‌سازی شهر برای نوروز امسال تشکر و قدردانی کرد.
محمد فرشاد گفت: هر ساعتی از شبانه روز که از سطح شهر و پروژه‌های آن بازدید کردیم، شاهد حضور، فعالیت و تلاش نیروهای شهرداری بودیم که این اقدام قابل تحسین و تقدیر است.

امسال بودجه‌ی حوزه‌ی فرهنگی شهرداری متحول شده است

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر گفت: امسال بودجه‌ی شهرداری کرمان به طور کارشناسی شده و شفاف به شورا ارایه شد.
حسین چناریان افزود: همچنین در بودجه‌ی ارایه شده در بخش فرهنگی شاهد تحول و تغییر خوبی هستیم که جای خرسندی دارد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم برنامه‌های خوبی در این حوزه اجرا شود.

بعد از سال‌ها بودجه‌ی شهرداری شفاف ارائه شد

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست گفت: انصافا امسال بعد از سال‌ها کار، برای اولین بار دیدم که بودجه‌ی شهرداری به صورت شفاف به شورا ارایه شد.
کامیاب افزود: از این جهت از مجموعه‌ی شهرداری کرمان تشکر و قدردانی می‌کنم.

پرداخت به موقع حقوق و عیدی کارکنان شهرداری قابل تقدیر است

منصور ایرانمنش عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست گفت: از شهردار کرمان به خاطر پرداخت حقوق و عیدی پرسنل در اسفندماه تشکر می‌کنم، چرا که در سال‌های اخیر این اتفاق نمی‌افتاد و معمولا با تاخیر پرداخت می‌شد. این تلاش بسیار خوب و قابل تقدیر بوده است.
وی ادامه داد: در روزهای اخیر از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری کرمان در آستانه سال نو بازدید کردیم که بسیار عالی بوده و ما به نوعی با حجم کار عمرانی بالایی که فکر نمی‌کردیم در شرایط مالی و اقتصادی فعلی شهرداری که با اتمام پروژه‌های بزرگی مثل تقاطع‌های غیر هم‌سطح و زیرگذر مواجه است، روبه‌رو شویم.
ایرانمنش تصریح کرد: ۲۱ پروژه‌ی عمرانی با متراژ ۹۰ هزار متر مربع شامل بوستان، پیاده‌راه و پارک محله‌ای و حاشیه‌ای در چهار منطقه شهر کرمان در حال اجراست که بسیار عالی بوده و جای تشکر و تقدیر دارد. چرا که مردم شهر از ثمرات آنها به زودی بهره‌مند می‌شوند.

علی بهرامی نایب رییس شورای شهر نیز در این نشست، ضمن ابراز خرسندی از افزایش چشمگیر بودجه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری در سال جدید گفت: این افزایش نشان از برداشتن گامی موثر به‌ سوی مردم مداری است.

چاپ چاپ