- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

قلب پایتخت به استقبال نوروز ۹۸ رفت

شهردار منطقه شش از تمهیدات صورت گرفته برای استقبال از نوروز ۹۸ در قلب پایتخت خبر داد و گفت: راه اندازی نوروزگاه های منطقه ای، رنگ آمیزی دیواره ها و المان های شهری، ترمیم پایه چراغ ها و برج های نوری در سطح بوستان ها و معابر، پاکیزه سازی و نوسازی مخازن زباله، اجرای برنامه های شاد محلی در سرتاسر منطقه و فعالیت اتوبوس گردشگری از جمله برنامه های در نظر گرفته شده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش، محمد رضا دهداری پور با بیان اینکه منطقه شش به عنوان منطقه مرکزی پایتخت مورد توجه تمام شهروندان قرار دارد گفت: شهروندان نوروز را هنگامی احساس می کنند که مناطق مرکزی پایتخت به استقبال نوروز رفته باشند.
او با اشاره به حجم فعالیت صورت گرفته در سطح منطقه گفت: تمامی معاونت ها به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند تا شهروندان در نخستین روزهای سال جدید چهره جدیدی از شهر را مشاهده کنند.
شهردار منطقه شش با بیان اینکه ویژه برنامه های نوروزی خاصی در پلازای میدان ولیعصر، خیابان برادران مظفر و محدوده توانیر در نظر گرفته شده است گفت: خیابان ولیعصر (عج) یکی از مقاصد اصلی گردشگری شهر تهران در ایام نوروز خواهد بود.