اجرای طرح دیوار دانایی در سرای محله سبلان
شهردار منطقه 7 گفت:

اجرای طرح دیوار دانایی در سرای محله سبلان

تاریخ انتشار: 13 مارس 2019 - اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۷ گفت: طرح دیوار دانایی با امکان امانت دهی و تبادل کتاب برای اولین بار در این منطقه در سرای محله سبلان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: بهره مندی بیشتر و بهتر مخاطبان و جذب بیشتر کودکان ، نوجوانان و جوانان به محیط های مطالعاتی و آموزشی از جمله اهداف اجرای طرح دیوار دانایی است.

وی اظهار داشت: دعوت از چهره های سرشناس و محبوب در حوزه نویسندگی و نشر و همچنین حضور اهالی قلم در بخش های شعر و رمان و داستان، برگزاری مسابقات قصه خوانی، قصه گویی و شعر خوانی از دیگر بخش هایی است که در این طرح اجرا می شود.

شهردارمنطقه ۷ عنوان کرد: تعامل با خیرین با هدف تجهیز، تکمیل و تقویت کتابخانه های دیواری ، گسترش و توسعه فضاهای مطالعاتی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، جذب و جلب مخاطب بیشتر در سرای محلات وایجاد فرصت های مفید در حوزه های گفتگو محور از جمله اهدافی است که در راستای اجرای این طرح دنبال خواهیم کرد.

شهردار منطقه ۷ یادآور شد: شناسایی و تعیین مکان های مناسب در سراهای محلات جهت نصب کتابخانه های دیواری، طراحی و ساخت کتابخانه ها با رعایت تناسب فیزیکی با مخاطبان ( کودکان – بزرگسالان) و تجهیز کتابخانه های دیواری به کتاب های روز و مورد نیاز مخاطبان از دیگر مواردی است که ما را در اجرای هرچه بهتر این طرح کمک خواهد کرد.

وی در پایان از تمامی شهروندان خواست تا با اهدای کتاب های خود به سرای محلات در راستای ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی سهیم شوند.

چاپ چاپ