تاریخ انتشار: 06 آوریل 2019 - خواندني هاي برگزيده‌

پیام تقدیر شهردار قم در پی تلاش شبانه‌روزی عوامل مدیریت شهری و دستگاه‌ها و نهادهای استان قم...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم با صدور پیامی از تلاش و کوشش تیم مدیریت شهری و سایر دستگاه‌ها و نهادهای استان و میزبانی شایسته مردم قم در نوروز ۱۳۹۸ تقدیر کرد.

۱۶ فروردین ۱۳۹۸۵۳
متن پیام دکتر سقائیان‌نژاد به این شرح است:

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

بهار طریق الی الله‌ است تا انسان بار دیگر در خود نظر کند و با تغییر طبیعت، به سمت «احسن‌الحال» برود. بهار طبیعت و تغییر فصل‌ها نمایش قدرت و حکمت الهی و فرصتی است که به انسان داده شده تا بداند هر روز باید در خود نظر کند و بداند که خداست تغییر دهنده دلها و دیده‏ ها، مدبر شب و روز و گرداننده حال و احوال و باید از او نیکوترین‌ها را طلب کند.

در این بین با تغییر فصل و جنب و جوش همشهریان عزیز و میهمانان نوروزی، برای تامین رفاه و آرامش عمومی و تکریم از زائرین با صفای حضرت فاطمه معصومه “سلام الله علیها”، از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی برای مدیریت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم در قالب ۱۰ کمیته تشکیل گردید.

نوروز ۱۳۹۸ علی رغم بارش فراوان رحمت الهی، متأسفانه مشکلات بسیاری را در نقاط مختلف کشور ایجاد و برخی هموطنان را داغدار و مصیبت‌زده کرد. در شهر مقدس قم شاهد وضعیتی متفاوت در خدمت به شهروندان و زائران بودیم که این مهم در پی برنامه‌ریزی شایسته مجموعه ستاد تسهیلات نوروزی استان و عزم و بسیج امکانات و خدمات تیم مدیریت شهری و خادمان شهر کریمه اهل‌بیت “علیهم السلام” بوده است.

اینجانب وظیفه دارم، از تلاش شبانه‌روزی و عاشقانه یکایک خادمان مدیریت شهری و سایر دستگاه‌ها و نهادها و مردم میهمان‌نواز که در طول ایام نوروز، آرامش، ایمنی و رفاه زائرین عزیز را فراهم کردند تقدیر و تشکر نمایم.

دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۸

چاپ چاپ