روزانه ۸ هزار گردشگر از نوروزگاه شمال تهران بازدید کردند
تاریخ انتشار: 06 آوریل 2019 - اخبار شهرداری ها, اختصاصی

روزانه ۸ هزار گردشگر از نوروزگاه شمال تهران بازدید کردند...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

روزانه بیش از ۸ هزار گردشگر در ایام نوروز ، از نوروزگاه شهرداری منطقه یک در کاخ موزه نیاوران بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجتبی توسلی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت : نورزوگاه شهرداری منطقه یک از۳ فروردین لغایت ۱۰ فروردین از ساعت ۱۱الی ۱۷ با اجرای برنامه های شاد و متنوع با محوریت خانواده و سنت های اصیل ایرانی میزبان گردشگران نوروزی بود که طبق آمار روابط عمومی کاخ موزه نیاوران، روزانه بیش از ۸ هزار نفر از این نوروزگاه بازدید می کردند.
وی گفت : نورزوگاه شهرداری منطقه یک در ۲ بخش استیج و غرفه های فرهنگی فعال بود که در بخش استیج شامل آوازهای اصیل ایرانی،خیمه شب بازی،کمیک استریپ،نقالی و نوروز خوانی، بخش کودک، مسابقه، عروسک های غول پیکر و … و در بخش غرفه ها شامل ۴۰ غرفه از جمله صنایع دستی، فرهنگی و هنری، سوغات شهرستان ها، گل و گیاه، گریم و نقاشی کودک، عرقیات و طب سنتی و … بود.
توسلی با اشاره به طرح پرسه در شهر و اتوبوس های گردشگری افزود: بیش از ۴ هزار گردشگر از طریق ایستگاه های گردشگری واقع در میدان تجریش ، باغ فردوس و محمودیه از جاذبه های منطقه یک و تهران بازدید کردند که بیشترین حجم مسافرین از طریق دو ایستگاه تجریش و باغ فردوس جا به جا شد.
معاون شهردار منطقه یک تصریح کرد: در ۱۲ ایستگاه اطلاع رسانی سطح منطقه نیز ۶ هزار بسته تهران گردی شامل نقشه تهران، بلیط های تخفیفی مراکز گردشگری شهر تهران و ۲ هزار نسخه بروشور تخصصی و نقشه ویژه شمیران در بین گردشگران، شهروندان و مسافران نوروزی توزیع شد.
وی افزود: غرفه های اطلاع رسانی گردشگری واقع در میدان تجریش، دربند، مقابل کاخ نیاوران و دارآباد از پر بازدیدترین غرفه ها بودند.

چاپ چاپ