- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

بازدید رییس سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور از مناطق سیل زده شهرستان باوی خوزستان

بازدید رییس سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور از مناطق سیل زده شهرستان باوی خوزستان/ تاکید جمالی نژاد بر آمادگی کامل شهرداریها و دهیاریها و استفاده بهینه از ظرفیت های مردمی
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور که به همراه وزیر کشوربه مناطق سیل زده خوزستان سفر کرده، از مناطق سیل زده شهرستان باوی در این استان و فعالیتهای استان البرز، معین این شهرستان، بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور، مهدی جمالی نژاد بعد از ظهر دوشنبه ۱۹ فروردین به همراه حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان و درویش پور معاون عمرانی استانداری البرز و سایر مسوولان محلی از مناطق سیل زده شهرستان باوی بازدید و در جریان آخرین وضعیت این شهرستان قرار گرفت.

وی همچنین در جریان اقدامات صورت گرفته توسط استان البرز در این شهرستان قرار گرفت. به منظور آمادگی حداکثری برای مقابله با سیل و آب گرفتگی در خوزستان،‌ مقرر شد چند استان معین شهرهای درگیر سیل باشند که استان البرز معین این شهرستان می باشد.

جمالی نژاد در حاشیه این بازدید با اشاره به ناپایداری‌ هوای خوزستان طی روزهای آتی بر هماهنگی شهرداریها و همچنین دهیاریهای استان خوزستان در زمینه انجام اقدامات لازم برای مقابله با سیل و آب گرفتگی با دستگاه های امدادرسان استان از جمله آبفا و هلال احمر تاکید نمود.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور افزود: در هنگام وقوع حوادث ضمن آمادگی کامل برای ارایه خدمات به مردم و اطلاع رسانی به موقع به ساکنان شهرها و روستاها باید برای بهره گیری از مشارکت های مردمی هم در مدیریت بحران برنامه ریزی و از ظرفیت های مردمی هم به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی با بیان اینکه احتمال آب گرفتگی در بخشهایی از مناطق شهری و روستایی خوزستان وجود دارد بر آمادگی کامل تمامی دستگاه های اجرایی برای انجام اقدامات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی و خدمت رسانی سریع به مردم در هنگام حادثه تاکید نمود.