به دنبال حرکت های نوین شهری در قلب پایتخت باشیم
شهردار منطقه شش در نخستین جلسه شورای مدیران:

به دنبال حرکت های نوین شهری در قلب پایتخت باشیم

تاریخ انتشار: 13 آوریل 2019 - اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

نخستین جلسه شورای مدیران منطقه شش با بررسی سیاست های پیش روی منطقه در سال جدید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش، محمد رضا دهداری پور شهردار منطقه شش در این جلسه با بیان اینکه در سال نو باید به دنبال حرکت های نوین در حوزه های مختلف باشیم گفت: باید با بهره گیری از توان و ایده افراد صاحب نظر و دانشجویان، به دنبال اجرای طرح هایی باشیم که تا کنون در شهر و منطقه اجرا نشده است.

دهداری پور اضافه کرد: حوزه نگهداشت، فضای سبز، پسماند، حمل و نقل و ترافیک، عمران، فرهنگی و اجتماعی، شهرسازی و منابع انسانی از حوزه های مهمی هستند که فعالیت مثمر ثمر در آن ها حائز اهمیت است.

او با بیان اینکه کار کردن در منطقه شش یک افتخار است گفت: جمعیت روزانه منطقه به چهار برابر جمعیت ساکن و شبانه آن می رسد که اهمیت کار در این منطقه را افزایش می دهد.

شهردار منطقه شش تصریح کرد: می توان با راه اندازی مدل های کسب و کار، بسیاری از فعالیت ها شهری را به بخش خصوصی واگذار کرد تا در چارچوب قوانین، به کمک شهر و شهرداری بیایند.

دهداری پور همچنین بهره برداری از انرژی خورشیدی در بوستان های سطح منطقه را امر مهمی دانست و گفت: با اجرای چنین طرح هایی می توان در حفظ منافع محیط زیستی و مالی تلاش کرد.

شهردار منطقه شش اضافه کرد: فعالیت در حوزه خدمات شهری در سال جدید با تکیه بر مسائل محیط زیستی ادامه می یابد.

دهداری پور همچنین به فعالیت های عمرانی صورت گرفته در منطقه طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: هیچ منطقه ای همچون منطقه شش، در سال گذشته به نگهداشت شهر و عملیات آسفالت سازی توجه نداشته است.

شهردار منطقه شش به فعالیت های اجرایی صورت گرفته در حوزه حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد و گفت: توسعه مسیرهای دوچرخه سواری از ابتدای سال مورد توجه ویژه قرار داشته است.

دهداری پور در ادامه با بیان اینکه اولویت دادن به موضات فرهنگی سبب می شود تا فعالیت سایر حوزه ها با سرعت و کیفیت بهتری همراه شود گفت: اگر بتوانیم در زمینه فرهنگی فعالیت مناسبی داشته باشیم هزینه های بسیاری در حوزه حمل و نقل و ترافیک و نگداشت شهر کاهش می یابد و شهروندان با علاقه بسیاری نسبت به پرداخت عوارض های شهری در نخستین ماه های سال اقدام می کنند تا شهرداری با دست باز به انجام فعالیت های محوله مشغول شود.

شهردار منطقه شش همچنین فعالیت صورت گرفته در حوزه مالی را خوب ارزیابی کرد و گفت: انضباط مالی از اهمیت بسیاری در شهرداری برخوردار است و باید مراقب بود اشتباهات سهوی نیز رخ ندهد.

دهداری پور همچنین خواستار پیگیری جدی کارهای نرم افزاری در حوزه معاونت برنامه ریزی شد و در خصوص حوزه منابع انسانی نیز گفت: باید شرایطی در منطقه وجود داشته باشد تا کارمندان بدانند می توانند پله های رشد و ترقی را بر اساس شایستگی طی کنند.

شهردار منطقه شش همچنین فعالیت در حوزه شهرسازی را مهم توصیف کرده و گفت: سالم سازی و احترام به ارباب رجوع اصول مهمی بود که در این حوزه مورد توجه قرار داشته و در سال پیش رو نیز مورد توجه قرار می گیرد.

دهداری پور در انتها فعالیت نواحی را مهم قلمداد کرده و گفت: فعالیت اصولی نواحی به کسب رضایت شهروندان منجر می شود.

چاپ چاپ