شهردار منطقه شش خبر داد؛

احداث دو میدان میوه و تره بار در قلب پایتخت

تاریخ انتشار: 13 آوریل 2019 - اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه شش از احداث دو میدان میوه و تره بار در قلب پایتخت با هدف تنظیم بازار محصولات کشاورزی و امکان دسترسی ارزان و سریع تر شهروندان به میوه و تره بار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش، محمدرضا دهداری پور گفت: احداث میدان میوه وتره بار باقرخان و میدان میوه و تره بار به آفرین سبب می شود محصولات با قیمت مناسب به شهروندان عرضه شود.

دهداری پور با بیان اینکه میدان میوه وتره بار باقرخان با زیربنای ۴۵۰ متر دارای یک سالن یک طبقه و سه غرفه برای عرضه میوه فرنگی، مواد غذایی-کالاهای اساسی و مواد پروتئینی است، تصریح کرد:همچنین این میدان مجهز به فضایی ۱۵ متری برای اسکان ۵ نفر از کارگرانی است که به صورت شبانه روزی در میدان میوه و تره بار فعالیت دارند. سه چشمه سرویس بهداشتی مخصوص افراد عادی و یک چشمه ویژه افراد توان یاب نیز برای این میدان ساخته شده است.

دهداری پور در خصوص احداث میدان میوه وتره بار به آفرین نیز توضیح داد: این میدان با زیربنای ۴۰۰ متری دارای یک سالن یک طبقه به وسعت ۲۸۰ متر مربع و دو غرفه برای عرضه میوه فرنگی و یک غرفه برای عرضه مواد غذایی و کالاهای اساسی همچون لبنیات، پروتئین و لوازم بهداشتی است.

شهردار منطقه شش گفت: همچنین این میدان مجهز به فضایی ۴۰ متری برای اسکان ۱۰ نفر از کارگرانی است که به صورت شبانه روزی در میدان میوه و تره بار فعالیت دارند. سه چشمه سرویس بهداشتی نیز برای این میدان ساخته شده است.

چاپ چاپ