به صورت روزانه صورت می‌گیرد

تولید ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن آسفالت برای ترمیم آسفالت معابر کاشان...

تاریخ انتشار: 14 آوریل 2019 - خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان، از تولید ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن آسفالت به طور متوسط در هر روز برای لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهر خبر داد.
امین چناری با اشاره به آغاز لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر در مناطق پنج گانه شهری اظهار کرد: آسفالت مورد نیاز این فرآیند با توجه به درخواست مناطق پنج‌گانه و نیازی که نسبت به اصلاح آسفالت معابر در محدوده خود ارائه می‌کنند، تولید و به آنان عرضه می‌شود.
وی با یادآوری عدم تولید آسفالت کارخانه‌های آسفالت سطح شهر در ابتدای سال جدید خاطرنشان کرد: پس از تأکید جدی شهردار کاشان نسبت به رفع نواقص آسفالت معابر و تسریع در ترمیم آن، بلافاصله تأمین آسفالت مورد نیاز در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان، بارندگی‌های بهاری را یکی از عوامل بروز مشکل آسفالت در برخی معابر دانست و گفت: علاوه بر سامانه مردمی ۱۳۷، بازدیدهای میدانی توسط مناطق به صورت روزانه صورت می‌گیرد تا نسبت به اعلام آسفالت مورد نیاز برای ترمیم معابر دارای مشکل اقدام سریع صورت گیرد.
چناری همچنین متذکر شد: کارخانه قادر به تولید چند برابر میزان تقاضا به صورت روزانه است و در صورت تأمین قیر مورد نیاز، از نظر تولید آسفالت مشکلی وجود ندارد.

چاپ چاپ