تاریخ انتشار: 14 آوریل 2019 - اخبار شهرداری ها

ارسال سومین محموله کمک های شهروندان منطقه ۱۵ به سیل زدگان...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه۱۵ گفت: سومین محموله کمک های مردمی محله های منطقه از طریق شهرداری تهران متمرکز به خوزستان ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی ضمن تشکر از شهروندان منطقه در کمک رسانی به سیل زدگان، گفت: یک دستگاه کامیون از کمکهای مردمی محله های منطقه به ارزش ۵۸ میلیون به خوزستان ارسال شد.

به گفته وی این محموله شامل اقلامی نظیر۱۲۰ بسته بهداشتی، ۷۰ بسته غذایی شامل انواع کنسرو، ماکارونی، روغن، قند، شکر، سویا، ۳۲۰ دست پوشاک بچه گانه، زنانه و مردانه ، ۷۰ جفت کفش بچه گانه، زنانه، مردانه و چکمه، ۱۸۳ باکس آب معدنی کوچک و بزرگ و۱۰۰ تخته پتو بوده است.

محمدی با اشاره به اینکه این نخستین محموله متمرکز منطقه بود، افزود: پیش از این نواحی کمک هایی شامل ۲ دستگاه نیسان اقلام اساسی و مورد نیاز، ۱۲ میلیون کمک نقدی و ۷ میلیون آب معدنی جمع آوری و ارسال کرده اند.

وی به برپایی ۷ ایستگاه‌ جمع آوری کمکهای مردمی اشاره کرد و گفت: بوستانهای ولی عصر(عج) در ناحیه ۱، شاهد در ناحیه ۲، امیر کبیر در ناحیه ۳، بنفشه در ناحیه۴، فجر در ناحیه ۵، سروناز در ناحیه ۶ و گل سرخ در ناحیه ۸ آماده جمع آوری کمکهای شهروندان هستند.

این گزارش حاکی است؛ شهروندان می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی اعم از مواد خوراکی و غذایی، آب معدنی، مواد بهداشتی و انواع شوینده ها، لباس و پتو را به منظور جمع آوری، بسته بندی و ارسال به مناطق سیل زده، به این ایستگاه ها تحویل دهند.

چاپ چاپ