شهردار منطقه ۱۰ اصفهان:

دکل های فشار قوی برق به زیر زمین انتقال می یابد

تاریخ انتشار: 10 جولای 2014 - اخبار, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۱۰ اصفهان از انتقال دکل های فشار قوی برق به زیر زمین حدفاصل خیابان نیرو تا آل خجند خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، مسعود نریمانی با بیان این مطلب گفت: وسعت منطقه ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار است که دارای جمعیتی بالغ بر ۲۲۰ هزار نفر می باشد که از نظر جمعیت معادل جمعیت منطقه ۸ است .
وی با اشاره به این که بودجه سال ۹۲ منطقه ۵۰ میلیارد تومان بود که این رقم در سال ۹۳ با دوبرابر افزایش به ۶۵ میلیارد تومان بودجه نقدی و ۳۰ میلیارد تومان بودجه غیر نقدی، در مجموع ۹۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است اذعان داشت: توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار و ایجاد تعادل و توازن بین مناطق برخوردار و کمتر برخوردار از سیاست های شهرداری اصفهان است که منطقه ۱۰ نیز از آن تبعیت می کند.
شهردار منطقه ۱۰ به طرح های شاخص این منطقه در سال جاری اشاره و اضافه کرد: احداث دو فرهنگسرا یکی در محله حصه در مجاورت ورزشگاه سلامت و دیگری در مجاورت مسجد مصلی، تملک و اجرای خیابان شهید رضاییان در محله ۲۴ متری، ساماندهی میدان ۶ راه و احداث میدانی مطابق با استانداردهای ترافیکی،بهسازی خیابان شهید رییسی، احداث ایستگاه آتش نشانی در مجموعه مسکونی ظفر، احداث ایستگاه آتش نشانی در خیابان هدایت و ساماندهی و احیا چشمه مرغاب و راران از جمله پروژه های منطقه در سال جاری می باشد.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی مجموعه ورزشی سرپوشیده در محله اطشاران شروع شده و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
اختصاص ۳ میلیارد تومان برای آسفالت معابر فرعی
نریمانی از اختصاص ۳ میلیارد تومان برای آسفالت معابر فرعی درمنطقه ۱۰ در سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس نظر سنجی صورت گرفته روکش آسفالت از مطالبات به حق شهروندان است که برای آسفالت معابر فرعی ۳ میلیارد تومان به غیر از بودجه معابر اصلی اختصاص یافته است.
۱۲۰ پارک شهری و محلی
وی نریمانی با بیان اینکه منطقه ۱۰ دارای ۱۲۰ پارک شهری و محلی، ۸ ورزشگاه سرپوشیده، ۶ ورزشگاه روباز، ۱۵ کتابخانه و مرکز فرهنگی تفریحی می باشد اضافه کرد: این شهرداری در نظر دارد با ساماندهی و بهسازی چشمه مرغاب و راران با اختصاص ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پارک و فضا ی سبزی خطی ایجاد کند.
وی اضافه کرد: امسال ۷ هزار متر مربع زمین در منطقه ۱۰ برای توسعه فضای سبز انجام خواهد شد.
احداث بیمارستان فوق تخصصی در کنار شهرک سلامت
نریمانی با اشاره به احداث شهرک سلامت در این منطقه گفت: شهرک سلامت در مجاورت اتوبان شهید آقابابایی با مشارکت بخش خصوصی در مساحتی بالغ بر ۵/۳ هکتاردر حال احداث می باشد
وی عنوان کرد: شهرک سلامت دارای ۳ فاز می باشد که تمام امکانات رفاهی لازم همچون هتل برای رفاه بیماران و خانواده های آن ها در نظر گرفته شده تا بیمارانی که از شهرها و کشورهای دیگر برای درمان به اصفهان سفر می کنند بتوانند با آسودگی خیال دوره های درمان خود را سپری کنند.
شهردار منطقه ۱۰ اظهار داشت: شهرک سلامت در حال حاضر در مرحله سفت کاری است و پیش بینی می شود بخشی از آن سال آینده به بهره برداری برسد.
وی افزود: مقرر شده بیمارستان فوق تخصصی در مجاورت این شهرک نیز احداث شود که این مهم در دستور کار قرار گرفته است.
انتقال دکل های فشار قوی برق به زیر زمین
شهردار منطقه ده از انتقال دکل های فشار قوی برق به زیر زمین حدفاصل خیابان نیرو تا آل خجند خبر داد و افزود: خوشبختانه با همکاری شرکت برق اقدامات اولیه جابه جایی این دکل ها انجام شده و تا پایان سال این مهم صورت می گیرد.
احداث مجموعه ای برای پرنده فروشی ها
نریمانی با اشاره ساماندهی پرنده فروشی های منطقه افزود: یکی از اعتراضات مردمی دررابطه با وجود پرنده فروشی ها در بافت مسکونی است که بر این ۸ واحد پرنده فروشی رای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون را دریافت کرده و پلمپ شدند.
وی از احداث مجموعه ای در خارج از بافت مسکونی برای استقرار پرنده فروشی ها در منطقه ۱۰ سخن به میان اورد و تصریح کرد: طی هماهنگی های صورت گرفته و در صورت تایید از سوی مراجع ذیر بط می توان تمام واحدهای پرنده فروشی شهر اصفهان را ساماندهی کرد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.