تاریخ انتشار: 18 آوریل 2019 - خواندني هاي برگزيده‌

ایجاد استان اصفهان شمالی همکاری و وحدت همه شهرستان های آن را می طلبد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

تشکیل استان اصفهان شمالی برای شکوفایی ظرفیت های مغفول در حوزه بهره وری اشتغال است

کاشان رتبه اول معلم حمایتی را دارد

ایجاد استان اصفهان شمالی همکاری و وحدت همه شهرستان های آن را می طلبد

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس سخنان وزیر آموزش و پرورش کاشان رتبه اول استفاده از معلم حمایتی را دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کاشان، دکتر سید جواد ساداتی نژاد، در صد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان، که با موضوع بحث و بررسی مشکلات کلان شهر برگزارشد گفت: فرزندان ما در کاشان در کلاس هایی تربیت می شوند که حرفه ای نیست و حمایتی است.

وی با اشاره به بازنشستگی ۳۰ معلم در سال جاری و ۲۰۰ معلم در سال دیگر افزود: کاشان که در همه موارد با اتکا به قدرت و همت و کرامت خیرینش امورش را ساماندهی می کند در این موضوع نیز با حمایت و همت مجمع خیرین مدرسه ساز در کنار ساخت مدرسه آموزش معلم را نیز تقبل کند تا تربیت و فرهنگ آینده این خطه تحت تاثیر قرارنگیرد.

به گفته وی،شورای شهر و خیرین نیز کمک کنند تا داستان برچیده شدن سفره ریسندگی در این شهر تکرار نشود و نگذارند تربیت فرزندان ما با طرح های غیرحرفه ای دستخوش مشکلات و عواقبی شود که آینده نسل ما را نگران می کند.

*رمز پیروزی و موفقیت در شهر همدلی و اتحاد است

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر جلسات استقبال از برگزاری مشترک با شورا و پیگیری مطالبات، مسائل و مشکلات مورد درخواست و دغدغه اعضای شورا گفت: ما هر چه هم انرژی و توان صرف کنیم بدون همکاری و وحدت در عمل خروجی نخواهیم داشت یا نتیجه کمی خواهیم داشت.

دکتر ساداتی نژاد، با تقدیر از همدلی شورا و شهرداری در رصد سیل و مدیریت آن گفت: بحث استان شدن نیز یکی از اصلی ترین مطالبات مردم ما تا امروز بوده است که همکاری و اتحاد و حمایت همه جانبه تمامی مسئولان را با یکدیگر می طلبد.

وی این مطالبه و دغدغه را از بلندنظری مردم کاشان و وجود بخشی از زیرساخت های آن دانست و گفت: تحقق این طرح که برای اولین بار به مجلس بردیم نیاز به وحدت و همدلی همه شهرستان های شمال استان هچنین حوزه رسانه و فضای مجازی تمام ۱۰ شهرستان به صورت یکصدا و متحد دارد.

به گفته وی، تشکیل استان اصفهان شمالی برای کمک به نظام جمهوری اسلامی و شکوفایی ظرفیت های مغفول مانده بویژه در حوزه بهره وری اشتغال است که در حوزه بروکراسی دیده نشده است.

دکتر ساداتی، تحقق این طرح را برای مرکز استان نیز بهتر تاکیدکرد و گفت: تجربه تفکیک استان خراسان هم به گفته آمار و مستندات نشان می دهد که تحقق این امر مطلوب تر است .

وی با اشاره به اینکه توزیع خدمات و امکانات و رسیدگی به شهروندان ۲۴ شهرستان این استان با تحقق استان اصفهان شمالی بهتر می شود گفت: وقوع این این اتفاق همکاری و همدلی و همراهی استان و دولت را نیز طلب می کند

*نقش حساس رسانه و فضای مجازی ۱۰ شهرمنطقه شمالی استان در تحقق اصفهان شمالی

به گفته وی، رسالت و نقش متفاوت اصحاب رسانه و فضای مجازی در تحقق این مطالبه مردمی نیز بسیار حساس و اثرگذار است که بصورت یک صدای واحد و متحد از رسانه های تمام این ۱۰ شهر هماهنگ و همدل برخیزد و حمایت کند حتی خبرنگاران و رسانه های کاشان با تعامل و رایزنی و همفکری و همدلی با همکاران رسانه ای خود در ۹ شهر دیگر منظقه شمالی استان می توانند نقش متفاوت خود را به نحو احسن و اثربخش ایفاکنند.

*گرفتن ردیف بودجه ملی برای احداث باند دوم جاده قدیم قم – کاشان

نماینده کاشان در ادامه گرفتن ردیف بودجه ملی برای احداث باند دوم جاده قدیم قم – کاشان خبر خوب سال ۹۸ در حوزه جاده ای و ایمن سازی این محور یادآورشد و گفت: کار نقشه برداری و گرفتن مشاور در سال ۹۸ ودر سال ۹۹ عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

دکتر ساداتی نژاد، در خصوص مطالبه اعضای شورا در مورد شهرک ماهیان زینتی نیز گفت: این کار در حال پیگیری است اما بخشی از مشکلات آن به داخل شهر و شهرک سوم صنعتی برمی گردد.

وی، با تاکید بر پیگیری احداث پارک نجوم در نیاسر، کمربندی کاشان، راه اندازی نیروگاه خورشیدی ۵ مگاواتی تا شهریور ، گفت: فرودگاه کاشان نیزکه شهرداری علی رغم همه سختی ها با چنگ و دندان تا الان از آن نگهداری کرده باید بماند و برای این مردم حفظ شود.

به گفته وی، در خصوص آبخیز داری هم که موضوع مهمی است امسال ۱۵۰ میلیون دلار برای کل کشور قرارداده شده است و سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان برای این موضوع تخصیص یافت.

دکتر ساداتی نژاد، رویکرد تعامل و همگرایی را بین همه مدیران و مسئولان خواستارشد و گفت:بیشترین مراجعات سال قبل به دفتر وی از سوی کارگران فضای سبز شهرداری و رانندگان اتوبوسرانی برای حقوق معوقه آنها بود که رئیس شورای اسلامی در پاسخ گفت: دو ماه حقوق معوقه آنها همراه عیدی و پاداش برای سال ۹۸ اعطا شد و تنها دو ماه حقوق معوقه از سال قبل و فروردین امسال را طلب دارند.

✅ کانال رسمی شورای شهرکاشان

? @kashan_shora

چاپ چاپ