- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

شکوه “لبخند خدا” در آسمان لارستان

روابط عمومی شهرداری لار؛ در یکی از زیباترین روزهای فصل بهار و همزمان با نیمه شعبان، مقصدمان مجتمع تجاری تفریحی نگین بود. قرار بر این بود با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر لار، بسیجیان پایگاه مقاومت شهید عبدالصمد فانی، مدیریت مجتمع تجاری تفریحی نگین لارستان و به همت دستان سخاوتمند همشهریان عزیز و با پرداخت هر سهم ۵۰۰۰ تومان، در سالروز ولادت صاحب الزمان(عج) و روز جهانی مستضعفین، لبخند رضایت ۱۰۰ یتیم در شهر بازی فراهم شود. همه چیز آماده برای اینکه لبخندی هر چند کوچک بر لبان این بچه ها نقش ببندد. بچه ها به شهر بازی وارد شدند و مسئولین به استقبالشان رفتند.

به چهره تک تک آنها که نگاه می کردی لبخندی صمیمی بر لبانشان نقش بسته بود و در چشمانشان برق رضایت موج می زد.

خیلی از این بچه ها برای نخستین بار بود که به این جا می آمدند و به قول خودشان هیچ وقت در خواب هم نمی دیدند که روزی بتوانند به این مکان تفریحی بیایند و سهم کوچکشان از زندگی، لبخندی هر چند کوتاه باشد.

معصومیت از چشمانشان می بارید. بی شک برای رسیدن به بلندای ایمان، باید دستی را به یاری بگیری و قلبی را مملو از شادی کنی. بی گمان خدا در قلب همین بچه هاست. به راستی که بخشنده بودن قبل از اینکه توانایی مالی بخواهد قلبی بزرگ می خواهد به وسعت دریا.

ای مسافر جاده های زندگی، امروز به شکرانه سلامتی و سربلندی ات، سر را بر آستان احدیت فرود آور و با کودکان رنجدیده شهرت هم درد شو. اکنون بهار دیگری از راه رسیده تا دوباره آماده شوی برای از نو سرودن. بهار می آید تا حس زلال این کودکان را درک کنی و با حضور بخشنده ات روشنی بخش شب های تاریکشان باشی. دلنوازی کن با شکوه یک لبخند. گره گشای دل های خسته باش. امروز نگاه های منتظر چشم به راه تو هستند.

مسئولان و نیک اندیشان شهرم، همه شما را سپاس که سزاوار ستودن هستید. شماها سبزترین رویاهای این کودکان را به واقعیت پیوند دادید. درود بر شما که جلوه مهر هستید و دستانتان بوی خورشید می دهد.

دست هایتان توانا و قلب هایتان سرشار از عشق الهی باد.