- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

دیدار سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با خانواده شهید مدافع حرم رضا فرزانه

علی اعطا عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به همراه مفاخریان شهردار منطقه۹ و جمعی از مدیران شهری با خانواده معزز سردار جاوید الاثر شهید رضا فرزانه از شهدای مدافع حرم دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، در این دیدار که با هدف تکریم از خانواده شهدا به خصوص مدافعین حرم با حضور مدیران شهری در منطقه۹ برگزار شد؛ اعطا عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: منطقه۹ این افتخار را دارد تا در دفاع مقدس شهدای زیادی را به انقلاب هدیه کند و همچنین در زمان دفاع از حریم اهل بیت پیشتاز بوده است.
در ادامه مفاخریان شهردار منطقه۹، گرامیداشت یاد و خاطره رشادتهای شهدای والا مقام را از وظایف مدیریت شهری عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا وخانواده‌های آنان ستونهای محکم این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.
در این دیدار صمیمانه خانواده شهید مدافع حرم سردار فرزانه از مفاخریان شهردار منطقه۹ و مجموعه مدیریت شهری بابت پیگیری امور خانواده شهدا به خصوص شهدای مدافعین حرم تشکر و قدردانی کرد.
شایان ذکر است سردار جاوید الاثر شهید رضا فرزانه از شهدای مدافع حرم از فرماندهان لشکر ۲۷محمد رسول الله(ص) در سال ۹۴ به فیض عظمای شهادت نائل آمد.