- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

تجلیل و قدردانی از کارگران و کارمندان بازنشسته شهرداری و خانواده شهدای شهرداری مرودشت

مراسم تجلیل و قدردانی از کارگران و کارمندان بازنشسته شهرداری و خانواده شهدای شهرداری مرودشت با حضور امام جمعه ، مهندس مکّی شهردار مرودشت،دادستان ومعاونت سیاسی انتظامی فرمانداری و جمعی از مسئولین ادارات و سازمان ها در سالن بزرگمهر مرودشت برگزار گردید .
در این مراسم ابتدا مهندس مکّی شهردار مرودشت ضمن تبریک روز کارگر گفت: تجلیل از نیروهای زحمت کش شهردای باید از اولویت کارها قرار گیرد و این اقدام مهم در سال های گذشته به دلیل مشکلات شهرداری کمتر مورد توجه قرار گرفته است .
شهردار مرودشت به مشکلات شهرداری در سال گذشته اشاره کرد و افزود : سال گذشته ، سال پر فراز و نشیب شهرداری بود و به دلیل مشکلات ، حقوق کارگران زحمت کش شهرداری معوق شد اما با تلاش تمام پرسنل شهرداری توانستیم حقوق کارگران و مجموعه شهرداری را پرداخت کنیم .
وی افزود : از مجموعه ۱۱۰ شهرداری فارس ۸ شهرداری توانستند با نیروها تسویه حساب کنند و مرودشت نیز جزء ۸ شهرداری برتر استان شناخته شد. امیدواریم با تلاش بتوانیم در این روزهای سخت حداقل های حقوق نیروهای مجموعه را پرداخت کنیم .
در ادامه حجت الاسلام آقایی امام جمعه مرودشت ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت :
رمضان ماه فرصت ها ، ماه بندگی خدا و تربیت نفس اماره است . آقایی به فلسفه نام گذاری ماه رمضان اشاره کرد و افزود روزه گرفتن در شرایط سخت کاری موجب می شود که انسان بهتر بتواند نفس خویش را تربیت و هوای نفسانی را کنترل کند . پاک بانان و کارگرانی که به واسطه ی شغل خود در ماه مبارک رمضان سختی گرما و روزه داری را تحمل می کنند . نزد خداوند مقرب تر هستند .
امام جمعه مرودشت در بخش دیگری از سخنان خود از مهندس مکّی شهردار مرودشت تشکر کرد و افزود با وجود مشکلات فراوان شهرداری مرودشت در سال گذشته و در شرایطی که بیشتر شهرداریها نتوانستند معوقات حقوق نیروهای خود را پرداخت کنند اما به لطف خدا شهرداری مرودشت توانست این مهم را عملی کند و این جای تقدیر دارد. در پایان نیز لوح تقدیر و هدایایی به ۲ خانواده کارکنان شهرداری ، ۸۰ نفر کارگر بازنشسته ، ۲۰ نفر کارگر نمونه و ۶ نفر جانباز شهرداری اهدا شد