- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

گردشگری سلامت با توسعه مراکز پزشکی و علمی در شمال تهران رونق می گیرد

شهردار منطقه یک در دیدار با رییس مرکز تحقیقات سلول های بنیادی :

مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی در شمال تهران بعنوان مرکزی پزشکی، علمی و پژوهشی می تواند با توسعه و تجهیز ، گردشگری سلامت را در کشور تقویت کند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در دیدار با دکتر محمد علی نیلفروش زاده ریاست مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان مطلب فوق ، توسعه مر اکز علمی و پژوهشی را علاوه بر تولید علم، ثروت و سرمایه ، کاری ماندگار برای کشور و نسل های آتی دانست.
وی با استقبال از ارایه خدمات به این مرکز گفت: طرح جامع توسعه این مرکز باید تدوین شود و شهرداری منطقه یک آماده تعامل و همکاری در راستای خدمات رسانی به این مرکز و توسعه آن است تا اساتید و پژوهشگران بتوانند در فضای بهتری به تولید علم و دانش بپردازند.
موسوی مدیریت شهری تهران را نیز حامی امور عام المنفعه و توسعه مراکز علمی و پژوهشی دانست و گفت: با جلب سرمایه گذاری می توان این مراکز را توسعه داد تا جایی که در حوزه خدمات درمانی و مراکز علمی قطب گردشگری سلامت شویم و خدمات درمانی بین المللی ارایه دهیم.
دکتر نیلفروش زاده نیز خاطر نشان ساخت: این مرکز در کنار تولید علم و تحقیق توانسته محصول دانش و یافته های خود را وارد بازار کند و اکنون حدود ۵ محصول سلولی به صورت استاندارد با مجوز وزارت بهداشت از حوزه سلول های بنیادی وارد بازار شده و در منطقه به جز کره جنوبی و ژاپن ،کشوری به این درجه از علم و تولید نرسیده و همچنین توانسته در بین مراکز تحقیقاتی پوست در کشور رتبه اول را بدست آورد.